Hop til indhold
Karsteng

Nogen gode bud i Düsseldorf-området?

Recommended Posts

Hej,

Jeg vil tage til Dusseldorf i juli og håber nogen af jeg drenge har oppdaterede erfaringer med piger og etablissementer i byen og de omkringliggende områder...? Alle gode tips modtagges med tak - og uansett kvitteres det med en eller reviews her på forumet...

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på Magnum. Det er den eneste FKK jeg har været på så jeg har ikke noget at sammenligne med udover der omtaler jeg har læst 

Magnum er stor og der er mange piger. Jeg tog derud en lørdag ved 2000-tiden og det var for tidligt. Vil nok sige 2300 er bedre fordi der kom flere og flere piger. Der var en del flotte piger men også et stort antal meget almindelige.

https://saunaclub-magnum.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak @Man they called Horse

Jeg har været på Magnum, Oceans og Acapulco. Oceans var by far den største club med de smukkeste piger, vil jeg sige. Magnum var ok. Acapulco var lille, og jeg syntest pigene var i den mindre smukke ende.

Jeg vil nok tilbage til Oceans og Magnum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ofte været i nyloncafe.eu i Frechen syd for Düsseldorf - pigerne kan forudbestilles eller du kan komme ind fra gaden og vælge. Ikke club men bordel hvor pigerne der er ledige sidder i et loungeområde - fine faciliteter

Del dette indlæg

Link til indlæg
johndavidjohn2017 skrev, for 13 timer siden:

Jeg har ofte været i nyloncafe.eu i Frechen syd for Düsseldorf - pigerne kan forudbestilles eller du kan komme ind fra gaden og vælge. Ikke club men bordel hvor pigerne der er ledige sidder i et loungeområde - fine faciliteter

Et interessant bud ift mine cycle-tourer i området :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne en meget god massage med alt xtra være noget vil jeg anbefale

https://www.fushun-chinamassage.de

Ligger i starten af Altstadt mrådet hvor der ligger restauranter, barer og meget andet, et meget hyggeligt område hvor der virkelig er gang i den fra 16 til nat.
Massagen de 2 dage jeg var forbi var mega lækker, afslutningen begge dage var helt i topklassen, længe siden jeg har haft så lækker en Vietnam pige som da vi var igang nu var til det hele, hun var helt vild da vi rigtig kom igang og hun nød det xtremt kunne jeg høre.
Stedet er pænt, ligger på 1 sal, diskret indgang og med super service.

Bestil alm. massage ved ankomst, så tilbyder de mere under massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...