Hop til indhold

Red Lilly Chilli, København

Featured Replies

Skrevet

Hej,

nogen der ved hvornår skønheden er tilbage i København?

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet

Ja hun må gerne snart komme retur 

nogen som kunne være klar på en 2 vs 1 med hende? Så send PM :)

Skrevet

Er der nogen herinde der har fået kontakt med hende det seneste år som 1. Gangs besøg? 

Jeg har indtryk af at hun kun svarer sine faste kunder. @Kbhfyr84 Hun ligger i den høje ende af pris skalaen så jeg tror jeg vil have hende for mig selv :wub: medmindre der er rabat hvis man er 2 om hende.

/B

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg så på Nympho.dk at hun skulle være her fra 4 til 8 august. Jeg prøvede med en mail. Intet svar og nu er profilen væk fra Nympho. Så er hun her nok ikke alligevel så. Eller er der nogen af jer andre der har fået kontakt?

• 6 months later...
Skrevet

Hun var her også i november, men et besøg i december blev vist aflyst.

Hvis du skriver til hende i god tid, kan der godt gå nogle dage, før hun svarer.

Men hun er værd at vente på :rolleyes:

Skrevet

Hendes profil på nympho er allerede væk igen. 
Nogen der nåede at fange hende?

Skrevet

@Boomerboner hendes annonce er der endnu og hun skriver at hun kommer og gør København hot i næste uge. 

https://nympho.dk/n3288/1565/copenhagen-gets-hot-this-february-from-16-02-22-02

Hendes priser er på niveau med den skønne Lena Love og desværre over mit budget. 

Jeg synes til gengæld ikke der har været anmeldelser af Lilly meget længe. Jeg har kun set nogen for en hel del år siden hvor hun startede i Danmark.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Fejl

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes til gengæld ikke der har været anmeldelser af Lilly meget længe. Jeg har kun set nogen for en hel del år siden hvor hun startede i Danmark.

Anmeldelser på nympho.dk kan vel også gå an, men kan jo kun læses, når hendes profil er aktiv - som nu ...

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Annoncen kom op igen, og Lilly Red Chilli er i Danmark :razz:

Men det er rigtigt, Lilly er vildt længe om at svare, hvis man er ude i god tid. En bekræftelse af, at "jeg har modtaget din besked og vender tilbage, hvis jeg kan lave en aftale med dig" ville være godt, men i realiteten ikke gøre nogen forskel. Jeg vil hellere have en aftale, jeg kan gå og glæde mig til, i stedet for usikkerhed. Men giv ikke op, hun kan finde på at vende tilbage i sidste øjeblik!

Når man først har fået kontakt, hvis man får det - så fungerer dialogen derfra. Når hun altså ikke lige har besøg. Og det gør sexen også :wub:

Redigeret af køb dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.