Hop til indhold

Recommended Posts

Amy, a charming and elegant young woman from Frederiksberg, greeted me with warmth, positivity, and a delightful sense of humor. Her vibrant energy made the entire experience truly enjoyable. I can wholeheartedly recommend her, and I look forward to visiting her again. Thank you for the lovely kiss.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Link would be nice? 

That way, people can also finde your review with the ID number.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thanks for sharing your insights. She looks awesome! How is her apartment? Is it nice? How old is Amy? Her nationality?

Advanced thanks :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bookman skrev, for 1 time siden:

Thanks for sharing your insights. She looks awesome! How is her apartment? Is it nice? How old is Amy? Her nationality?

Advanced thanks :)

I received good service. The apartment is very nice. She is probably between 25 and 30 years old, and I think she looks good. She’s from Hungary. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en fake anmeldelse 

jeg har haft mega dårligt erfaring og allerede ved forsøg på at booke 1. Aftale 

i en besked havde jeg kort og præcist beskrevet hvad mine ønsker var og svar retur fra hende var “idiot” 

red flags!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...