Hop til indhold

Amy fresh Girl Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Amy, a charming and elegant young woman from Frederiksberg, greeted me with warmth, positivity, and a delightful sense of humor. Her vibrant energy made the entire experience truly enjoyable. I can wholeheartedly recommend her, and I look forward to visiting her again. Thank you for the lovely kiss.

Skrevet

Link would be nice? 

That way, people can also finde your review with the ID number.

Skrevet

Thanks for sharing your insights. She looks awesome! How is her apartment? Is it nice? How old is Amy? Her nationality?

Advanced thanks :)

Skrevet
  • Author
Bookman skrev, for 1 time siden:

Thanks for sharing your insights. She looks awesome! How is her apartment? Is it nice? How old is Amy? Her nationality?

Advanced thanks :)

I received good service. The apartment is very nice. She is probably between 25 and 30 years old, and I think she looks good. She’s from Hungary. 

Skrevet

Lyder som en fake anmeldelse 

jeg har haft mega dårligt erfaring og allerede ved forsøg på at booke 1. Aftale 

i en besked havde jeg kort og præcist beskrevet hvad mine ønsker var og svar retur fra hende var “idiot” 

red flags!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.