Hop til indhold

Recommended Posts

På en af de lummervarme dage blev jeg fristet af at besøge Start på Østerbro. På telefon nogle dage forinden jeg jeg blevet oplyst en lidt høj pris på 30 min FS, men på dagen slap jeg afsted med at betale det sædvanlige, helt runde beløb. Start er en lille, fast dame med ret hårdt pumpede bryster, men det er fint med mig. Efter en kort, indledende massage arbejdede jeg lidt med hendes brystvorter, og de virker fint, skal jeg hilse og sige. Hun nærmest sprang op på mig og prøvede at klemme sig ned over mig. Jeg frygtede for kondomet (og min forhud), så jeg fik hende om på ryggen og trængte nu ganske forsigtigt ind i hende. Det gik meget bedre og hun reagerede fint på mine bevægelser med små støn og klynk. Efter et stykke til spændte hun op og pressede underlivet op mod mig mens hun klemte benene sammen. Jeg pressede igen og kneppede løs det bedste jeg har lært. Hvis ikke hun kom dér, så er hun er vild skuespiller, men jeg er vist egentligt ligeglad, for jeg synes at det var møj-frækt og kunne snart mærke en gammel ven kalde på mig og jeg fyrede kanonen af med et hult drøn.

Jeg forlod stedet med et smil på læben og giver hermed Start min anbefaling. Hun er desværre ikke så lækker og slank som Lin, men der går efter sigende et stykke tid, før vi ser hende i DK igen.

PS: Jeg véd godt, at stedet IKKE er thai, men her er nok det bedste sted at lægge anmeldelsen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blueberry skrev, den 23.06.2025 at 21:29:

В один из жарких дней я соблазнился посетить Start в Østerbro . По телефону за несколько дней до этого мне сказали немного высокую цену за 30 минут FS, но в тот день я отделался тем, что заплатил обычную, совершенно круглую сумму. Start — маленькая, упругая леди с довольно сильно накачанной грудью, но меня это устраивает. После короткого вводного массажа я немного поработал с ее сосками, и они отлично справились, должен сказать. Она почти прыгнула на меня и попыталась прижаться ко мне. Я боялся презерватива (и своей крайней плоти), поэтому я положил ее на спину и теперь проник в нее очень осторожно. Все прошло намного лучше, и она хорошо отреагировала на мои движения тихими стонами и всхлипами. Через некоторое время она напряглась и прижалась ко мне нижней частью живота, одновременно сжимая ноги. Я снова сжал и трахнул ее так, как никогда не умел. Если она не попала туда, значит, она отличная актриса, но, думаю, мне все равно, потому что я считаю, что это было так себе, и вскоре я почувствовала, как меня зовет старый друг, и я выстрелила из пушки с глухим грохотом.

Я покинул это место с улыбкой на лице и настоящим даю Старт свою рекомендацию. К сожалению, она не такая горячая и стройная, как Лин, но, как сообщается, пройдет некоторое время, прежде чем мы снова увидим ее в Дании.

PS: Я знаю, что это место НЕ тайское, но это, пожалуй, лучшее место для публикации отзыва.  

og hvor meget betalte du for FP 30 min?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Andrew1 skrev, for 35 minutter siden:

og hvor meget betalte du for FP 30 min?

Virker som om du ikke rigtig læser anmeldelsen... Trådstarter skriver: "betale det sædvanlige, helt runde beløb".
Det er vel ret let at forstå...? Med mindre man er en russisk troll?

Redigeret af The_dude_man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...