Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Nicole (link) er her lidt on and off og jeg besøgte hende for et par uger siden, da jeg stod med stiv pik og håret tilbage efter Lisa i Ballerup havde brændt mig af for anden gang.

Hun skriver I’m skinny, but has beautiful natural tits, and amazing round ass, with a very tight bomb pussy, long well formed legs, and small sexy feet. 

Men virkeligheden er anderledes: Hun er buttet med korte ben og billederne er taget på hendes absolut bedste dag eller de er photoshoppet.

Jeg burde være gået igen, men udsigten til at prøve hendes "tight bomb pussy"var for fristende. Desværre var det en helt almindelig, kedelig kusse, og det skyldtes kun et lokalmirakel i Søborg at jeg fik fyret kanonen af.

Hendes kondommontage og blow var ubehjælpelig og det bedste man kan sige om dén affære, var at det ikke slog min erektion helt ned. Og Nicoles bryster er naturlige på den kedelige måde, så jeg kan virkeligt ikke anbefale et besøg. 

Redigeret af Blueberry
typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...