Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/427648

100% ægte billeder, af den lille skønhed, hun er ikke særlig høj maks 1.60, men det er en skønhed fra top til tå, og ikke noget photoshop magi her.

fra det sekund døren åbnes, er hun opmærksom og serviceminded, man føler sig velkommen og ikke bare som en kunde i rækken. 

Hendes menukort er spændende og det man nu vælger, bliver givet med stor entusiasme og indlevelse, hun giver små frække lyde og dirty talk, som er super frækt og hun er meget berøringsvenlig, ikke alt det der no no no fis.

Jeg må sige hun er på min top 3 liste som efterhånden kun er besat af brasilianske og colombianske piger, de er bare mere passionerede og yder en fantastisk service.   

Jeg kan kun give hende de varmeste anbefalinger, og så er hun Flamingo fan, til dem som nu ved hvad det er :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den anmeldelse kan jeg 100% tilslutte mig - hun er virkeligt lækker og super serviceminded. Kan være et spørgsmål om kemi, men jeg var "blown away".... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til tråd starter fordi jeg havde ikke vist af hende uden denne anmeldelse. Jeg har for kort været sammen med hende. Hun er helt fantastisk, hun satte sig straks ovenpå og efter med bagdelen til m.m. Hun ser super godt ud. Alt som A_fun_game har sagt her holder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...