Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej

Vi lige forbi en tur hos Alishia:

https://annoncelight.dk/showad/431182

Ligner billederne perfekt, hun er en sød og rar at være sammen med. Havde aftalt en time og der var ingen afvige taktik, der blev gået til den på alt vi havde aftalt. Det kan selvfølgelig ikke garanteres da jeg klart er en fantastisk elsker :D

Hun er ikke skinny, men alt sidder bare lige hvor det skal. Udsigten i doggy er guddommelig!

Genbesøg: sandsynligvis, selv om jeg sjældent gør det!

Redigeret af ReinDamit
Tilføjet beskrivelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow hun er hot :shock:

Jeg fantasere ofte om høje kvinder, så hende kunne jeg godt tænke mig at besøge.

Beholder hun brillerne på i sengen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det meste af tiden i sengen var uden briller, hun tog dem lige på da jeg smed mine boxershorts :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte hende for nylig; hun er en dejlig kvinde. Hun gav mig en varm velkomst, så snart jeg ankom.
Hun har utrolige kurver og en personlighed, der er ret moden for sin unge alder (og lidenskabelig). :P

Det er vigtigt at bemærke, at hun er 1,85 cm høj, hvilket er velproportioneret i forhold til hendes højde, og hun er heller ikke buttet; i proportioner er hun slank. Hendes private legeme er ret rene, smukke og velholdte; hendes numse er også enorm. :D

Det er det hele værd, mine herrer. Man ser sjældent en så naturlig og så flot krop. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
ReinDamit skrev, den 24.6.2025 at 06:05:

Det meste af tiden i sengen var uden briller, hun tog dem lige på da jeg smed mine boxershorts :D

Var den så lille?Sorry.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder hun ikke sf?

Blow var kun med kondom, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...