Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter en ung (max 28-30) og petite ( naturlige A eller B ) massøse i København.
Jeg har været hos Nat på  B a a n T h a i  et par gange, men hun er ikke tilgængelig for tiden.
Nogen bud på hvor jeg kan finde noget tilsvarende?
På forhånd tak.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har du fundet en? :) Jeg ser mig nemlig også omkring efter en meget lille og petit thai.. 

Skrevet
  • Author

Har du fundet en? :) Jeg ser mig nemlig også omkring efter en meget lille og petit thai.. 

Ikke endnu ....

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nat hos http://www.baanthaiwellness.com/ er meget lille og ligner en pige på 20 år selvom hun er ældre.

God service og afslutning :smile:

Hun er 28. Og helt perfekt ;)

Men jeg leder alligevel efter noget tilsvarende, så man kan skifte lidt fra gang til gang.

Skrevet

Jeg er meget interesseret i at møde en lille, slank, yngre kvinde, dvs. 18-30 år.

Gerne Thai eller anden Asian Girl, som ønsker at lave private og diskrete aftaler med en attraktiv mand i Kbh.

Er absolut seriøs.

Hvis du kender en kvinde, som matcher ovenstående, så send en PM til mig herinde.

Poul-Peter

Skrevet

Jeg er meget interesseret i at møde en lille, slank, yngre kvinde, dvs. 18-30 år.

Gerne Thai eller anden Asian Girl, som ønsker at lave private og diskrete aftaler med en attraktiv mand i Kbh.

Er absolut seriøs.

Hvis du kender en kvinde, som matcher ovenstående, så send en PM til mig herinde.

Poul-Peter

Der er lige svaret over dit indlæg!

Skrevet

I forhold til private diskrete aftaler er jeg også interesseret i en PM please 

Skrevet

Det sted ser ikke så privat ud? lige ved et kryds og et motionscenter? 

Skrevet
  • Author

Det sted ser ikke så privat ud? lige ved et kryds og et motionscenter? 

Ja, og nabo til en Ricco's kaffebar .... ;)

Men bare rolig, døren til opgangen er ikke låst, så man går bare ind.

Der er ikke noget med at stå og trykke på dørtelefonen og vente i fuld offentlighed.

Skrevet

Er der andre bud, en Nat og banthai generelt, stedet ligger lige lidt for offentligt :)

Skrevet

Hun er 28. Og helt perfekt ;)

Men jeg leder alligevel efter noget tilsvarende, så man kan skifte lidt fra gang til gang.

Er der billeder af pigerne et sted?

Skrevet

Er der billeder af pigerne et sted?

Nej. Men der er flere som siger de kan lide unge piger og som synes hun ser knald godt ud.

Så måske tag en chance?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.