Gangbang-milf 643 Skrevet 23. Juni Så er jeg klar til nogle frække gangbang, hvor min fisse skal bruges godt. ❤️ Onsdag 11:30-13:00 Samt Onsdag 19:30-21:00 Koster denne gang kun 800 kr. for 1,5 time ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette også muligt. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 24. Juni Stadig masser af plads til flere frække mænd der har lyst til at lege med mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 6 Skrevet 24. Juni Gangbang-milf skrev, for 19 minutter siden: Stadig masser af plads til flere frække mænd der har lyst til at lege med mig Det er bestemt ikke lysten der mangler, men mere broen og køretiden. Længe siden du har været i hovedstaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 24. Juni Newbie_25 skrev, 1 time siden: Det er bestemt ikke lysten der mangler, men mere broen og køretiden. Længe siden du har været i hovedstaden. Ja mangler desværre sted derovre jeg kan afholde arrangement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 24. Juni AFLYST Bliver desværre nødt til at aflyse i morgen, grundet sygdom i nærmeste familie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 6 Skrevet 24. Juni Gangbang-milf skrev, for 4 timer siden: Ja mangler desværre sted derovre jeg kan afholde arrangement Det kan jeg godt forestille mig, når du er på udebane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedkeren1983 0 Skrevet 25. Juni Hej gangbang milf Hvis du mangler et godt sted i kbh, så tjek legelejlighed.dk Den er framragende til formålet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenSjove 4 Skrevet 27. Juni Holder du så et GB i næste uge eftersom du hr aflyst det her den 25. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg