Martymcfly 34 Skrevet 23. Juni Priserne hos Sweet Suzy vidner ikke om den største kulinariske oplevelse, men hendes billeder har fanget mig. Er der nogen der har besøgt Suzy og kan berette om det er pigen på billederne? for hvis det er hende, så kan jeg godt leve med et middelmådigt knald Sweet Suzy -Marty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scrummy79 69 Skrevet 27. Juni Var forbi I går... Det sgu ikke de bedste piger, men det vidner priserne også på... Men at få lettet trykket er det fint nok....og Suzy er klart den pæneste på stedet...fin stram mis...Men kedeligt blow... God dag 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martymcfly 34 Skrevet 27. Juni scrummy79 skrev, for 4 timer siden: Var forbi I går... Det sgu ikke de bedste piger, men det vidner priserne også på... Men at få lettet trykket er det fint nok....og Suzy er klart den pæneste på stedet...fin stram mis...Men kedeligt blow... God dag Kan du sige noget om, om det ligger diskret og om der er mulighed for parkering i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scrummy79 69 Skrevet 27. Juni Martymcfly skrev, for 49 minutter siden: Kan du sige noget om, om det ligger diskret og om der er mulighed for parkering i nærheden? Rimelig diskret, fandt en plads at holde på ved en sidevej tæt ved stedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 73 Skrevet 27. Juni scrummy79 skrev, for 14 timer siden: Var forbi I går... Det sgu ikke de bedste piger, men det vidner priserne også på... Men at få lettet trykket er det fint nok....og Suzy er klart den pæneste på stedet...fin stram mis...Men kedeligt blow... God dag er det hende på billederne? ser ellers fint sprød ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scrummy79 69 Skrevet 27. Juni niasset2000 skrev, 1 time siden: er det hende på billederne? ser ellers fint sprød ud? Ja hende på billederne men de er dog pyntet lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 982 Skrevet 30. Juni Jeg har været der to gange og blevet brændt af begge gange, trods tydelige aftaler og respektfuld korrespondance. Den ene gang med varsel til efterfølgende dag og anden gang med en 1 times horisont. Jeg blev tilbudt en anden pige, men huskede at tænke med det rigtige hoved og gik igen. Begge gange fik jeg efterfølgende et "Sorry" på sms, men jeg har indtrykket af, at det kun dækker over et forsøg på at lokke mig tilbage. Det sker dog næppe... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg