Sonny123 24 Skrevet 23. Juni, 2025 Man møder Mia fra billederne, hun er super lækker. Og er der ikke andet godt at sige. Man måtte ikke røre ved hende, hun beholdt toppen på, da den blev skubbet op var det ene bryst helt blå. Det var de værste 30 min ever. Tænkte ikke hun skulle slippe selv om jeg ikke kunne blive stiv. -3 ud af 10 https://annoncelight.dk/showad/431070 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 108 Skrevet 23. Juni, 2025 Men havde du sex med hende, eller hvordan forholder det sig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sonny123 24 Skrevet 23. Juni, 2025 Jeg trak tiden ved at røre ved hende. Hun så bare den anden vej. Det var bate så ringe at jeg efter et minut hade lyst til at gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 23. Juni, 2025 Når man læser din anmeldelse, så kan man godt få indtrykket af, at der er noget galt. Pigen vil helst ikke og hendes bryst er helt blåt. Normalt bliver en kvindes bryster ikke "Bare" blå. Havde du mistanke om, at der var noget galt?? Jeg fik en dårlig smag i munden, da jeg læste din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 7. Januar Så er Mia tilbage. Er der andre som har besøgt hende og haft en anderledes oplevelse eller kan det virkelig passe, at hun er så slemt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 7. Januar Tænker alvorligt I bør overveje om hun er her frivilligt……? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 7. Januar (edited) Aarhusbanditten skrev, for 42 minutter siden: Tænker alvorligt I bør overveje om hun er her frivilligt……? Undskyld mig, så du siger at alle de GP’er du har besøgt er her frivilligt. Hvordan kan du som kunde være sikker? Redigeret 7. Januar af Mike56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 7. Januar Kan aldrig være sikker, men dem der som udgangspunkt styrer deres egen kalender, og ikke er 18-20 år uden at tale sproget.., det både fra Rumænien og Sydamerika…. Sikker bliver jeg aldrig…,, men får en dårlig smag i munden når det skriger til himlen og mænd brokker sig over dårlig sex/service… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 8. Januar Aarhusbanditten skrev, for 16 timer siden: Kan aldrig være sikker, men dem der som udgangspunkt styrer deres egen kalender, og ikke er 18-20 år uden at tale sproget.., det både fra Rumænien og Sydamerika…. Sikker bliver jeg aldrig…,, men får en dårlig smag i munden når det skriger til himlen og mænd brokker sig over dårlig sex/service… Det er selvfølgelig en fair observation og er netop derfor vi har dette forum, for at dele erfaringer, så vi undgår disse typer. Jeg har både haft gode og dårlige oplevelser med unge og ældre piger, men sagen er at man aldrig kan være sikker, ligemeget om der er tale om en 20-årig eller 30-årig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 8. Januar Nej aldrig sikker, men vi behøver ej heller være naive…., helt unge piger der tilbyder sex uden, billige priser og intetanende om hvad der er bestilt, tomme blikke, dårlig service, de samme annoncer der bare skifter piger osv. ……, nogle gange er 1 plus 1 faktisk 2, og det undrer mig der ikke gøres mere for at hjælpe disse piger…, hvordan skal jeg ikke kloge mig på…., 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg