cpt honeybutt 4 Skrevet 23. Juni Ja så blev det min tur også min første anmeldelse Hun har kun fået et par Reviews her på sitet og spurgte sidst om ikke jeg ville smide et. Så her er det. Jeg har nu besøgt hinde en hel del gange (har været her før) og selv om det i fremtiden kommer til at koster lidt kørsel, bliver hun min go-to så længe hun er her i DK. Hun snakker om at rykke mod Odense. Men vi har en god kemi og mit bedste bud på en god oplevelse Patcha skriver hun er 28 år 173 -56 kg og billarderne er 100%. tja det kan være hun er lidt ældre, men kunne også sagtens være 28. Så beskrivelsen passer, ingen overraskelser med mht. til hverken udsende og vægt. (Har som de fleste herinde, ind imellem fået et par overraskelser man gerne var for uden) Patcha er dejligt slank og naturlig med et par pæne og naturlige bryster. Ingen over botoxede læber eller andet. Det eneste hun har fået fikset, er sin næse. Faktisk er hun pænere i virkeligheden. (min mening) Hun skriver ”i am 100% Lady” noget der udspringer af at nogle mistænker hinde for at være en ladyboy pga. af højden. Det kan jeg 100% afkræfte har nærstuderet hindes nedre dele en hel del og hun er 100% kvinde. Det har vi så grint og joket en del om sammen. Jeg booker altid 60 min til standardpris. Seancen for mig starter med en massage med olie som varierer, tror ikke hun lægger alle kræfter da jeg end i mellem ømmede mig men hun kommer hele vej rundt. Efter en godt 30 min så er det om på ryggen. Her glider det over i en blanding af mere erotisk karakter med en slags B2B videre til Øko-blow eller 69er som min favorit og noget lettere grundet hindes højde. Selve flowet og intimiteten i akten får altid min ellers aldrene og til tider dovne pjort vækket til live og gjort brugbar, Under selve akten er hun altid meget aktiv og jeg oplever god indlevelse og intensitet og hun efterlader et indtryk af at hun faktisk kan lide det, (nok påtaget men lader tvivlen komme mig til gode) Hun er sød, ligefrem, og nede på jorden, med humor og let til grin, Jeg har aldrig oplevet hun har kigget på uret eller haft travlt og der har været tid til en hyggesnak. Stedet tja det er jo nok subjektivt men ok i mine øjne, der var efter signe en pige mere på adressen men har hverken set eller hørt hinde, der er fine bad faciliteter til både før og efter seancen. Har spurgt forsigtigt ind til muligheden for megafransk men fik at vide at det ikke lige var hinde Ved at kemien spiller ind, men hun er helt klart min favorit i det asiatiske segment af GF og massage så de varmeste anbefalinger herfra. Link https://annoncelight.dk/showad/431116 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 68 Skrevet 25. Juni Havde fornøjelsen af hende i dag, hun sagde hun lige er kommet til odense Sikke en dejlig kvinde.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 8. Juli cpt honeybutt skrev, den 23.6.2025 at 08:41: Ja så blev det min tur også min første anmeldelse Hun har kun fået et par Reviews her på sitet og spurgte sidst om ikke jeg ville smide et. Så her er det. Jeg har nu besøgt hinde en hel del gange (har været her før) og selv om det i fremtiden kommer til at koster lidt kørsel, bliver hun min go-to så længe hun er her i DK. Hun snakker om at rykke mod Odense. Men vi har en god kemi og mit bedste bud på en god oplevelse Patcha skriver hun er 28 år 173 -56 kg og billarderne er 100%. tja det kan være hun er lidt ældre, men kunne også sagtens være 28. Så beskrivelsen passer, ingen overraskelser med mht. til hverken udsende og vægt. (Har som de fleste herinde, ind imellem fået et par overraskelser man gerne var for uden) Patcha er dejligt slank og naturlig med et par pæne og naturlige bryster. Ingen over botoxede læber eller andet. Det eneste hun har fået fikset, er sin næse. Faktisk er hun pænere i virkeligheden. (min mening) Hun skriver ”i am 100% Lady” noget der udspringer af at nogle mistænker hinde for at være en ladyboy pga. af højden. Det kan jeg 100% afkræfte har nærstuderet hindes nedre dele en hel del og hun er 100% kvinde. Det har vi så grint og joket en del om sammen. Jeg booker altid 60 min til standardpris. Seancen for mig starter med en massage med olie som varierer, tror ikke hun lægger alle kræfter da jeg end i mellem ømmede mig men hun kommer hele vej rundt. Efter en godt 30 min så er det om på ryggen. Her glider det over i en blanding af mere erotisk karakter med en slags B2B videre til Øko-blow eller 69er som min favorit og noget lettere grundet hindes højde. Selve flowet og intimiteten i akten får altid min ellers aldrene og til tider dovne pjort vækket til live og gjort brugbar, Under selve akten er hun altid meget aktiv og jeg oplever god indlevelse og intensitet og hun efterlader et indtryk af at hun faktisk kan lide det, (nok påtaget men lader tvivlen komme mig til gode) Hun er sød, ligefrem, og nede på jorden, med humor og let til grin, Jeg har aldrig oplevet hun har kigget på uret eller haft travlt og der har været tid til en hyggesnak. Stedet tja det er jo nok subjektivt men ok i mine øjne, der var efter signe en pige mere på adressen men har hverken set eller hørt hinde, der er fine bad faciliteter til både før og efter seancen. Har spurgt forsigtigt ind til muligheden for megafransk men fik at vide at det ikke lige var hinde Ved at kemien spiller ind, men hun er helt klart min favorit i det asiatiske segment af GF og massage så de varmeste anbefalinger herfra. Link https://annoncelight.dk/showad/431116 Har en ide om at det ikke er hende her, da højde osv ikke passer. https://annoncelight.dk/showad/385746 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cpt honeybutt 4 Skrevet 9. Juli Hej nej der åbenbart 2 med samme navn patcha.. var forbi hinde jeg omtalte i min anmeldelse idag og hun var selv nysgerrig på hvem den anden var der ot er i Esbjerg. så vi tog en tur rundt i anmeldelserne her....på sitet og AL.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 11. Juli (edited) youngatheart skrev, den 8.7.2025 at 23:50: Har en ide om at det ikke er hende her, da højde osv ikke passer. https://annoncelight.dk/showad/385746 To forskellige links/profiler/kvinder. Blot samme navn, men trods det burde de vel ikke kunne forveksles. Redigeret 11. Juli af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg