Hop til indhold
Guest MalerKbh

Kan man skrive eller chatte med glædespigerne ?

Recommended Posts

Guest MalerKbh

Hej :-)

Jeg vil høre om man kan chatte eller skrive privat med glædespigerne hvis man ikke ønsker at dele det i forum ?

Venligst

MalerKbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maler,

Nede i bunden af forsiden, der står alle grupperne listet.

Så trykker du på de lyserøde Glædespiger.

Så finder du hele listen af glædespiger herinde, og hvis du så f.eks. gerne vil i kontakt med den altid positive Line, så går du ind på hendes profil.

I højre hjørne trykker du så på "Send mig en besked", og på den måde kan du sende en helt og aldeles privat besked. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja send en privat besked :) 

men forvent ikke at pigerne gider chatte som sådan :) - det er mest til booking/tidsbestilling og seriøse spørgsmål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja send en privat besked :)

men forvent ikke at pigerne gider chatte som sådan :) - det er mest til booking/tidsbestilling og seriøse spørgsmål :)

Haha... Jeg skar det så heeeeelt ud i pap :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha... Jeg skar det så heeeeelt ud i pap :D

Ved det er det forkerte sted at skrive, men for satan du er også godt skåret Nikita. wauw!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har da en tråd vi bruger til præcis til at fortælle Nikita hvor godt hun er kreeret fra naturens side. Det er noget vi bruger meget tid på herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har da en tråd vi bruger til præcis til at fortælle Nikita hvor godt hun er kreeret fra naturens side. Det er noget vi bruger meget tid på herinde.

Ja, åbenbart :D

Ellers vil jeg (meget apropos trådens emne) bare lige informere om den - til formålet - udmærkede 'privat besked' funktion, der findes herinde. ;)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej :smile:

Jeg vil høre om man kan chatte eller skrive privat med glædespigerne hvis man ikke ønsker at dele det i forum ?

Venligst

MalerKbh

Du kan altid skrive en pb eller mail, hvis de har opgivet en mailadresse, men du kan ikke være sikker på at få svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sandsynligvis får du svar, hvis du er seriøs. Men det er selvfølgelig ikke sikker, at pigerne gider alt for meget mail lir.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altid useriøs når jeg chatter med Nikita. Jeg mener hvor seriøst er det når jeg prøver at sælge mig selv for en femmer? :P Tror jeg skal hæve prisen før hun tager det seriøst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hej igen tusind tak for svar (glæderspiger) Ja man er vel håndværker og ikke den store ørn til det pc og teknik ;-) Men tilgængæld kan jeg så meget andet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...