Hop til indhold

Kan man skrive eller chatte med glædespigerne ?

Featured Replies

Skrevet

Hej :-)

Jeg vil høre om man kan chatte eller skrive privat med glædespigerne hvis man ikke ønsker at dele det i forum ?

Venligst

MalerKbh

Skrevet

Hej Maler,

Nede i bunden af forsiden, der står alle grupperne listet.

Så trykker du på de lyserøde Glædespiger.

Så finder du hele listen af glædespiger herinde, og hvis du så f.eks. gerne vil i kontakt med den altid positive Line, så går du ind på hendes profil.

I højre hjørne trykker du så på "Send mig en besked", og på den måde kan du sende en helt og aldeles privat besked. :)

Skrevet

ja send en privat besked :) 

men forvent ikke at pigerne gider chatte som sådan :) - det er mest til booking/tidsbestilling og seriøse spørgsmål :)

Skrevet

ja send en privat besked :)

men forvent ikke at pigerne gider chatte som sådan :) - det er mest til booking/tidsbestilling og seriøse spørgsmål :)

Haha... Jeg skar det så heeeeelt ud i pap :D

Skrevet

Haha... Jeg skar det så heeeeelt ud i pap :D

Ved det er det forkerte sted at skrive, men for satan du er også godt skåret Nikita. wauw!

Skrevet

Vi har da en tråd vi bruger til præcis til at fortælle Nikita hvor godt hun er kreeret fra naturens side. Det er noget vi bruger meget tid på herinde.

Skrevet

Vi har da en tråd vi bruger til præcis til at fortælle Nikita hvor godt hun er kreeret fra naturens side. Det er noget vi bruger meget tid på herinde.

Ja, åbenbart :D

Ellers vil jeg (meget apropos trådens emne) bare lige informere om den - til formålet - udmærkede 'privat besked' funktion, der findes herinde. ;)

Redigeret af Nikita

Skrevet

Hej :smile:

Jeg vil høre om man kan chatte eller skrive privat med glædespigerne hvis man ikke ønsker at dele det i forum ?

Venligst

MalerKbh

Du kan altid skrive en pb eller mail, hvis de har opgivet en mailadresse, men du kan ikke være sikker på at få svar.

Skrevet

Sandsynligvis får du svar, hvis du er seriøs. Men det er selvfølgelig ikke sikker, at pigerne gider alt for meget mail lir.

Skrevet

Jeg er altid useriøs når jeg chatter med Nikita. Jeg mener hvor seriøst er det når jeg prøver at sælge mig selv for en femmer? :P Tror jeg skal hæve prisen før hun tager det seriøst :D

Skrevet

Hej igen tusind tak for svar (glæderspiger) Ja man er vel håndværker og ikke den store ørn til det pc og teknik ;-) Men tilgængæld kan jeg så meget andet ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.