Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været der, men pigen på billederne gik under navnet Nimo, da hun var i Aarhus i starten af året. 

Jeg besøgte hende og hun var rigtig sød, ydede en god service og hendes billeder var ægte. Hvis andre kan bekræfte at det er den samme pige, som nu bruger en ny annonce, så kan hun klart anbefales. 

Her er anmeldelser fra dengang hun var i Aarhus: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/194509-nimo-i-viby/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/193822-nimo-viby/

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt Cara og kan garantere at billederne er af hende -   hun er en ung og utrolig smuk thailandsk kvinde, med et dejligt smil 

Hendes krop er slank med lidt hjælp til brysterne -  lækker fra top til tå helt glatbarberet, lige efter min smag

Eneste er stedet - massageklinik på stærkt trafikeret vej og skal stå udenfor og vente på at blive lukket ind, men heldigvis sker det ret hurtigt

Selve akten forløb som aftalt og lige efter mit hoved -  gentagelse helt sikkert, da hun røg direkte ind i min top 3 af thai gp  

https://annoncelight.dk/showad/401138

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt Cara, og vil tilslutte mig alt NP Dok udtaler om hende og stedet.

Hun er rigtigt nok utroligt smuk. Dejligt smil og en skøn latter. Hun har en varm og humoristisk personlighed.

Hun er meget åben overfor mine indskydelser og spillede bare med, og så ville hun gerne kysse.

Hendes krop er dejligt blød og glat, det er hendes meget lille og utroligt stramme mis også. Hun sagde stop ved en finger ind, men ikke en tunge. Nok er hun ikke særligt stor, men hun er alligevel en robust pige, og tager bare imod.

Jeg havde faktisk lidt problemer, noget som ellers aldrig er sket for mig, og håber da ikke at det sker igen, men Cara gav ikke op og jeg nåede at komme på rette køl. Jeg må tilskrive mine problemer, at hun var så smuk, at jeg måske blev en smule intimideret.

Hun er på besøg hos Araya Thai massage i Aalborg.

Skrevet
TheLonelyGuy skrev, den 17.9.2025 at 23:19:

Hun er på besøg hos Araya Thai massage i Aalborg.

Hvor ligger det, for jeg kan ikke umiddelbart finde det på google? Gerne i en PM nu når udleveringer af adresser er 'no go'.    

Skrevet
dillermanden skrev, for 9 minutter siden:

Hvor ligger det, for jeg kan ikke umiddelbart finde det på google? Gerne i en PM nu når udleveringer af adresser er 'no go'.    

Kan det ikke være Ayyada Thai Massage der menes?

Skrevet
dillermanden skrev, for 7 timer siden:

Pas, men jeg vil også gerne vide det :) Det eneste jeg kan finde på det navn er i Frederikshavn

Skrevet
dillermanden skrev, for 14 timer siden:

Det ligger på en befærdet vej, ikke langt fra gåsepigen. 

Skal du have en nærmere adresse må du nok booke en tid. 

/North

Skrevet
North skrev, for 12 timer siden:

Det ligger på en befærdet vej, ikke langt fra gåsepigen. 

Skal du have en nærmere adresse må du nok booke en tid. 

/North

Ah deroppe, så er jeg med. Kender bare klinikken under et andet navn men kan se der står Araya på vinduet

• 1 month later...
Skrevet

Hun har skiftet adresse væk fra befærdet hovedgade til mere anonym sidegade i centrum, så det er et stort plus for mig, ikke skal stå offentlig til skue for at besøge denne skønne thai gp

Endnu et plus at hun har udskiftet massage briksen med en ordentlig seng

Redigeret af NP Dok
.

• 4 weeks later...
Skrevet
CustomMadeCock skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved hvad priserne er? :D

Det er ganske almindelige thaipriser

Skriv til hende og du får dem, når hun bliver ledig  -   hun er en dejlig kvinde og billederne passer 100 %

• 2 months later...
Skrevet

Nogle der ved om hun kommer tilbage, besøgte hende i december, men har ikke kunne få kontakt siden :(

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.