Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner 

jeg tænder ret meget på noget god massage på røven og gerne tæt på numsehullet. 

hvem kan i anbefale til opgaven? 
det skal være på en klinik og ikke på en hjemmeadresse. 
Aller helst en massage klinik som gerne tilbyder nogle frækkerier.

min ønske pakke er

- dejlig 60 min massage 

- særlig fokus på røven

- afskuttes med hj 

gerne i storkøbenhavnen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sophie der udførte Kassap massage på Frederiksberg. Hendes annonce er væk så ved ikke hvor hun er nu, men hvis du fortæller hende du gerne vil have "butt massage" også er hun ikke bleg for at komme gerne godt i dybden uden hun decideret begynder at stikke fingre ind (ved ikke om hun tilbyder dette). Hvis du bestiller "kassap" massage så afslutter hun med at sidde mellem dine ben i skrædderstilling og din røv løftet, og massere så dit mellemkød, boller og bedste ven i 15-20 minutter mens hun snakker frækt til dig, inden hun går over til handjob. Hun er en dame i 50'erne og bestemt ikke fræk eller nipset, men det hun yder kan godt godt finde ud af. Hun er samtidig super behagelig og service minded, men priserne er også til den høje side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Shammy i Hedehusene sidste år, og hun er både sød og dygtig.

Man kan få massage og HJ (det fik jeg, og det var glimrende), men man kan også prøve Kasai delen.

Jeg har ikke prøvet dette hos hende, men hun har fået gode anmeldelser. Det er mit indtryk at Kasai,

eller hvad det nu kaldes, ofte går ud på at man får en finger op i røven mens man bliver gokket af.

Det er jo rart nok, men det går som regel lynhurtigt, fordi man bliver stimuleret flere steder samtidigt.

Men ... Shammy skulle efter sigende have helt styr på tingene, så det ikke går for hurtigt, og så det

mere nærmer sig regulær prostata massage. Det er bare med at komme afsted, tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...