Hop til indhold
Brandsprøjten

Tiffany Diamond på SG. MILF elskerinde i høj klasse.

Recommended Posts

Tiffany Diamond - Seduction Girls

Tiffany Diamond har fået meget positiv omtale på Eroguide. Og det med rette. Købte 30 minutter til dkk 1200 og fik en rigtig god oplevelse fra første til sidste sekund. Kemien var der hele vejen igennem. Masser af dybe kys – masser af GFE. Hun tager kalorius ubesværet helt til roden. Hun var særdeles indlevende og opsat på, at jeg fik den bedst mulige oplevelse. Og det fik jeg. Hendes billeder og tekst passer faktisk fint med virkeligheden. Jeg kan klart anbefale oplevelsen og jeg kommer gerne igen. Men der er jo altid lige den med kalenderen og så også den med økonomien. Skal jeg komme med et lille suk er det til SD. SD burde have påklædningsspejle i deres hyggeværelser. Efter en endt besøg hos en dejlig pige sætter jeg pris på et spejl, så man lige kan tjekke sin påklædning, inden man haster videre i dagligdagens gøremål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Tifffany en enkelt gang for mange år siden - dengang Pussygalores stadig lå i en baggård på Frederiksberg. Det må være mange år siden... 

Anyway, husker hende stadig som en fantastisk og nærværende kvinde. Inspireret af dette opslag må jeg nok kigge forbi igen og sige tak for sidst ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...