Hop til indhold

Bedste blowjob 2025 ?

Featured Replies

Skrevet

Det er meget subjektivt, hvad man synes er et godt blowjob. Men for mig, er der ingen over og ingen ved siden af Sweet Cecilia - uden sammenligning de bedste blowjobs jeg nogensinde har fået.

Skrevet
thephd skrev, for 11 timer siden:

Det er meget subjektivt, hvad man synes er et godt blowjob. Men for mig, er der ingen over og ingen ved siden af Sweet Cecilia - uden sammenligning de bedste blowjobs jeg nogensinde har fået.

Helt enig.. Hun gør alt med sin mund, tunge og læber for at give dig en fantastisk orgasme .... Virker som om hun nyder at få sig til at ryste af liderlighed.. og så er hun SÅ sød...

Skrevet

Mit bedste Blowjob må helt sikkert være Saga fra Citygirls, hun går helt dybt 

@Saga

Skrevet
  • Author
Mr_Swingking skrev, den 23.6.2025 at 06:45:

Helt enig.. Hun gør alt med sin mund, tunge og læber for at give dig en fantastisk orgasme .... Virker som om hun nyder at få sig til at ryste af liderlighed.. og så er hun SÅ sød...

Sweet Cecilia skrev, at hun kun modtager mænd over 30

Er fyldt 30, men det virkede ikke til, at det alligevel var helt nok for hende ? 

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/429166

For mit vedkommende er denne pige min farvorit. Har prøvet en tur i skoven samt på bagsædet af bilen. Jeg prøver ihærdigt at holde igen for ikke at skyde den af for hurtigt i munden på hende, men hun sutter som en drøm. Masser af øjenkontakt, savl, deepthroat, sut og slik. Sluger det hele med det dejligste smil. 

Skrevet
Flinkermand36 skrev, den 2.7.2025 at 11:17:

https://annoncelight.dk/showad/429166

For mit vedkommende er denne pige min farvorit. Har prøvet en tur i skoven samt på bagsædet af bilen. Jeg prøver ihærdigt at holde igen for ikke at skyde den af for hurtigt i munden på hende, men hun sutter som en drøm. Masser af øjenkontakt, savl, deepthroat, sut og slik. Sluger det hele med det dejligste smil. 

Uden at afsløre for meget, kan du sige om det er tæt på Ringsted eller lidt væk. Jeg er totalt lokal.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.