Western 73 Skrevet 20. Juni https://annoncelight.dk/showad/426488 Nogen der har besøgt Jena? Jeg søger ikke nødvendigvis en roman - men er hun sød, ligner billederne og glat barberet? Tak på forhånd. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 28 Skrevet 20. Juni (edited) Kan desværre ikke hjælpe men hun ser satme spændende ud håber nogen har noget info på hende Redigeret 20. Juni af Booba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 73 Skrevet 21. Juni Jeg tog en for holdet. Kort og godt; la' vær! En massage-pige, som har lagt det erotiske ovenpå for at tjene flere penge på alm. muskel-massage med håndklæde! Jeg uddyber når jeg har tid. / Western. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 221 Skrevet 21. Juni Western skrev, for 4 timer siden: Jeg tog en for holdet. Kort og godt; la' vær! En massage-pige, som har lagt det erotiske ovenpå for at tjene flere penge på alm. muskel-massage med håndklæde! Jeg uddyber når jeg har tid. / Western. Spændende, havde nemlig håbet på at høre fra folk, som har besøgt Jena. Ser frem til at høre nærmere om dit besøg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 73 Skrevet 22. Juni Anmeldelse: Jena bruger ægte billeder, dog er de var ældre dato og jeg vurderer hende til at være 35-38 år ud fra ansigtet. Kroppen virker yngre. Bryster med silikone, lidt hårde og sidder ok. Flot slank mave, blød hud og utroligt dejligt bløde hænder. Glatbarberet. Jeg bestiller tantra, b2b, kys, bj uden, slik til 1.200 DKK - 1 time. Hun ved ikke hvad tantra er og ikke engang det med blide erotiske berøringer. Det handler om at få dig til at komme, så hun kan komme i gang med alm. muskel-massage. Jeg måtte ikke slikke hende og rørte jeg hende i nærheden af kønsdelene skulle vi pludselig noget andet, kyssede jeg hende lignede hun og jeg havde lige børstet tænder og brugt mundskyl. BJ var så forsigtigt at hvis jeg ikke så hun havde munden/tungen 2 cm nede - efter 30 sek. foreslog jeg noget andet. Hele tiden var hånden i gang på lingam og da jeg bad hende ta' det roligt af flere omgange gik hun over til pussyslide som ellers kostede ekstra, så hånd igen. Jeg kom allerede efter 10-12 minutter efter minimum 4 henstillinger om at ta' det roligt. Forstå mig ret; intet af det hun gjorde var ubehageligt, men det var ikke det jeg havde bestilt eller aftalt. Derefter alm. massage - meget blidt, men tydeligt hun var uddannet i denne del. Alt i alt var jeg på sengen i 45 min. Jena er sød og god til engelsk, men tydeligt hun helst vil massage med håndjob - resten er ligegyldigt. Hun er nu rejst til Odense. Desværre 1 dag for sent for mit vedkommende. / Western 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg