cassanova 585 Skrevet fredag klokken 14:09 RAFAELAH Har efterhånden været i Esbjerg i mange uger. Der må være flere herinde der har besøgt hende, hvad er jeres erfaring med hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 102 Skrevet fredag klokken 17:46 Her er nogle tråde de ligger noget tilbage i tiden https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=291482&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 251 Skrevet fredag klokken 18:32 (edited) torben35 skrev, 1 time siden: Her er nogle tråde de ligger noget tilbage i tiden Hi @torben35 Thank you for posting your very useful information! Yes, there are no recent reviews because customers don’t write reviews, and I have been here long enough to understand this and I also don’t ask them to write reviews because I believe it is impolite, fake and embarrassing to ask someone to write about me… They visit, they come back, I receive messages of thanks, but they don’t write. Many do not write because they prefer to keep their username on eroguide always secret, he visits me but does not want me to know who he is, and I think that is completely fair. The people who write reviews (with rare exceptions) are the sponsors, assistants and everyone who is involved in some way ($)…They are the same ones who write - “Does anyone know/visit?” - and then the responses with the advertisement begin… If you search for my name - Rafaela - you can find several great and real experiences, regarding my previous ad, but I believe that - You and many here already know about it… I know and understand that for most who write reviews it is important to keep up the farce - "A good girl is a girl who has a recent review" - because that is how they keep their businesses prosperous, but unfortunately dear @torben35 in the real life it does not happen that way… Have a lovely night Rafaela Redigeret fredag klokken 18:51 af Rafaela 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 142 Skrevet søndag klokken 17:32 Jeg kan kun anbefale et besøg hos @Rafaela, hvis hendes annonce frister dig. Hun er en smuk og super sexet kvinde med en fremragende service. Billeder stemmer overens med virkeligheden. Hun ben i næsen og siger fra, hvis nogen optræder hendes grænser, det har hun fortalt. For kunder med manglende selvindsigt kan det muligvis afføde negative kommentarer. Kan give hende min bedste anbefaling. Havde jeg ikke dated en sød pige pt, ville jeg besøge hende noget mere. Mvh Mr72 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LDJ 51 Skrevet mandag klokken 06:42 Hej Jeg har besøgt Rafaela, godt nok noget tid siden. Men det har altid været skønt, så hende kan man roligt besøge. LDJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fest123123 2 Skrevet mandag klokken 16:10 (edited) Jeg besøgte også Rafaela for noget tid siden, og det var en rigtig dejlig oplevelse. Billederne svarer til virkeligheden. Som Mister siger, hun har ben i næsen og ved, hvad hun vil. Men hvis man er venlig og behandler hende med respekt, bliver det en helt fantastisk oplevelse. Redigeret mandag klokken 16:10 af fest123123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet i går klokken 03:01 Har hun stadigvæk tan lines som på billederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg