Hop til indhold
Kræmmeren

Malaka aka Daniela en oplevelse værd.

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Var en tur forbi Daniela en tidlig morgen, i Hobro, sikke en oplevelse. 
Først skal det lige siges at jeg fik lavet en meget tidlig aftale (normalt er hun ikke så tidligt oppe) og alt jeg ønskede/forventede af et besøg var skrevet på forhånd og aftalt. 

Normalt kan billederne på annoncer godt være gamle og pyntet, men her må jeg sige at det var meget bedre i virkeligheden.

Da jeg ankommer bliver døren åbnet af en sød, smilende og meget imødekommende dame. 
Flot, god velformet krop, gode bryster og en dejlig røv. 

Ved godt at i nu forventer en detaljeret beskrivelse af hvad vi lavede, men hvad vi lavede bliver mellem Daniela og mig, hehe. 

Kan bare sige at man bliver bestemt ikke skuffet. 

Hun levede fuldt op til MINE forventninger, faktisk lidt mere til og jeg vil helt sikkert besøge hende igen og kan klart anbefale hende. 

https://annoncelight.dk/showad/407360

Redigeret af Kræmmeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kræmmeren skrev, for 4 timer siden:

Normalt kan billederne på annoncer godt være gamle og pyntet, men her må jeg sige at det var meget bedre i virkeligheden.

Jeg havde fornøjelsen af at besøge hende tidligere på ugen I Hadsten. Jeg var tæt på at ville skrive en anbefaling men syntes det var lidt et dilemma da billederne ikke er helt up to date. Der er simpelthen kommet mellem 5 og 7 kg på pigen siden billederne blev taget. På hendes billeder ser man en fit pige med lækre former og en tynd talje. Der er ikke megen talje tilbage. At skrive at hun ser bedre ud i virkeligheden er simpelthen forkert, medmindre du mener at hun er lækker på hendes billeder men at du blev glædeligt overrasket over at hun lidt ekstra kilo på sidebenene. Jeg ville f. blive irriteret hvis jeg var kørt ud til et møde med hende i den tro at billederne holdt 100% og mere til. Syntes desværre tit det sker at folk herinde ikke er helt ærlige overfor dem selv i forhold til hvordan pigen /kvinden ser ud de lige har haft sex med,. Det er som om forventninger til møde og ønsketænkning går ud over hvordan realiteterne er.  Fred være med det ! Bare træls når det forvrængede billede bliver videregivet til andre. Stop det please !!! 

Når det så er sagt så vil må det være på sin plads at jeg fortæller om min oplevelse. Som sagt blev jeg lidt skuffet over at hun ikke helt var som på billederne. Men jeg havde nok haft det lidt på fornemmelsen og var forberedt på dette. Ja faktisk var jeg lidt i humør til en pige der havde lidt til gården og gaden i dag, Som man kan se på hendes billeder har hun et dejligt smukt ansigt og selvom hendes engelsk ikke var helt i top var hun super sød og dejlig at kommunikere med. Hendes blow var suuuper godt vådt sugende og dybt pisse lækkert !!! Og herefter var hun bare super dejlig at have sex med. Dejlig indlevende forslog selv stillinger og der blev virkelig kneppet godt igennem indtil jeg fik afleveret på hendes pænt store bryster.  

Så en klasse dame/pige genbesøg kan absolut ikke udelukkes ! Men et råd til hende vil være at få lavet nogle ny friske billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 4 timer siden:

At skrive at hun ser bedre ud i virkeligheden er simpelthen forkert, medmindre du mener at hun er lækker på hendes billeder men at du blev glædeligt overrasket over at hun lidt ekstra kilo på sidebenene.  

Beklager min beskrivelse, kan godt se nu at den er misvisende. Det var ikke lige meningen. 
Det jeg mente var i forhold til mine forventninger, ud fra billederne. 
Ofte er billederne gamle og redigeret. Når man så møder op så er det en gammel slidt dame man møder. 
Her var jeg bare positiv overrasket og ja der er kommet mere på sidebenene, men det gør bestemt ikke noget efter min mening. 

Tak for feedbacken  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...