Hop til indhold
19517

"Jeg knepper dig"

Recommended Posts

Jeg har opdaget noget sjovt. Mit syn på meget smukke kvinder her efter mange år skiftet fokus. Hvordan?

Når jeg taler med en smuk kvinde eller bare ser på hende mens hun taler, tænker jeg på hvordan hun ligger under mig og bliver kneppet total og voldsomt frækt . På hvordan hun bare ikke kan få nok og er min sexslave!!

Det er helt utroligt hvad det gør ved min egen opfattelse af hvad situationen er. Ikke længere bange og usikker stammende. Men selvsikker og fri. 

HVORFOR så jeg ikke dette før. 

Prøv det og skriv hvad i synes det gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
19517 skrev, for 42 minutter siden:

Prøv det og skriv hvad i synes det gør?

Jeg synes, det gør det lidt vanskeligere at lytte til, hvad hun siger :rolleyes:

Jeg har en ganske køn bankrådgiver :D

Ovenstående kunne give et forkert indtryk - jeg sidder IKKE og forestiller mig fræk sex - det ville være distraherende.

Og inde i den kønne kvinde er der et sødt menneske og en dygtig bankrådgiver, som jeg lytter til!

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var engang henne i banken for at høre om aktier (banken ville gerne have mig til at investere).

Der sad to unge damer, der begge fortalte, at det var meget vigtigt med spredning.

Jeg kunne slet ikke koncentrere mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterJensen007 skrev, for 1 time siden:

Jeg var engang henne i banken for at høre om aktier (banken ville gerne have mig til at investere).

Der sad to unge damer, der begge fortalte, at det var meget vigtigt med spredning.

Jeg kunne slet ikke koncentrere mig.

Hvad svarede du egentlig ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Og inde i den kønne kvinde er der et sødt menneske og en dygtig bankrådgiver, som jeg lytter til!

Godt sagt. 

Det andet lyder som en lidt farlig fantasi . Kvinder er ikke sexobjekter. Og hvis du skal forestille dig at alle kvinder du taler med er dine sexslaver for at få selvtillid, så ville jeg nok søge hjælp :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sagde bare at jeg ville gå hjem og tænke over tingene - og så skete der ikke mere.

Det var først meget senere jeg så kom i gang med aktier. Det er fint at investere i noget, men det giver nu også

en del bekymringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterJensen007 skrev, for 1 time siden:

Jeg sagde bare at jeg ville gå hjem og tænke over tingene - og så skete der ikke mere.

Det var først meget senere jeg så kom i gang med aktier. Det er fint at investere i noget, men det giver nu også

en del bekymringer.

Særlig når ham T(r)umpen sidder der og regerer. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et ret uhyggeligt perspektiv.

Jeg tænker vi alle kan fantasere om at have sex med en kvinde vi ser eller møder, men jeg håber ikke mange har det sådan at de skal fantasere om at dominere kvinder sexuelt for at få selvtillid. 

Jeg søger naturligvis (som alle andre) bekræftelse i/fra mine omgivelser og får jeg den løfter det selvtilliden, både ifht kvinder og alle andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bjørn skrev, 1 time siden:

Særlig når ham T(r)umpen sidder der og regerer. :-)

Måske er vi ude i en afsporing - men jeg tror lige præcis, det er sådan han tænker om smukke kvinder - nogle af hans rådgivere ville jeg godt kneppe, hvis det kunne få dem til at holde kæft :D

For den gode sags skyld :rolleyes:

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, den 19.6.2025 at 15:42:

Jeg synes, det gør det lidt vanskeligere at lytte til, hvad hun siger :rolleyes:

Det kan man vænne sig til - er min erfaring.
Jeg har selv svært ved at abstrahere fra det :wub: hvis kvinden er blot almindelig tiltrækkende.
Så som livet har været for mig, har det været nødvendigt at finde en balance, at navigere i det.
Og det kan være ganske pirrende ... 
Et krydderi på hverdagen .. 

Det handler om diskussionerne om "Flirt på Jobbet" f. eks.
De fleste der ved noget om de ting ved godt at det er umuligt at undgå ...
M-e-n ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...