Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.facebook.com/natthidamassage

de har jo et opslag fra juni i år hvor de tilbyder 30 min for 200,- 

så kan man jo lige tjekke stedet ud, jeg er ikke fra Horsens, men har ærinder der det næste stykke tid.  På indgangsdøren er der en seddel i øjenhøjde, der står, her bliver ikke lavet nogen sexuelle yderlser overhovedet, efter et par minutter kom en lille buttet thai ud, ca 25-30, hvad ved jeg, og anviste mig en madras uden hul til hovedet, ikke varm olie, det er jeg ellers blvet vant til, lange bløde strøg, man kan vel nærmest kalde det tantra-massage med underbukser på, ingen direkte pirring, hun virkede lidt....ny i faget. efter vend rundt, så pegede hun på underbukserne og spurgte om extra...med et frækt smil, hun er nu meget sød men jeg sagede next time, hun snakker kun dårlig engelsk, fnisede en del...og dælme om hun ikke krævede 300,- for 30 min....tror ikke jeg kommer igen, jeg gider ikke diskutere... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hadstengutten skrev, for 2 minutter siden:

De annoncerer med ingen blow og ingen sex, - fik du at vide hvilken extra ydelse hun ville give?

det er jo ligefør man ikke tør sige det højt så....måske fordi ...hun var der alene og synes godt om mig....meeeen....hun rakte frækt tungen frem da hun lagde en finger på pølsen, jeg takkede jo nej tak, men kunne ikke lade være med at spørge hvad hun tilbød, hj ihvertfald og så fniste hun ellers...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...