Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej.

Jogge tage fejl !! beklager jogge :) 

Jeg var der for nogle minutter siden og besøgte en anden på sammen sted bygning og gik forbi hende.  og efter færdig med en anden så  jeg gik ud og der sad Hun og jeg spurgte hende hvad hedder hun før jeg gik ud . Jeg la bekræftelse det er hende på billeder osv . Så der er hende ( måske lidt nogle Photoshop eller et par år siden ) men det ser virkelig sammen ud udseende og krop osv. og hun smiler søde og har udstråler :) så jeg overvejer besøge hende næste gang :) 

Redigeret af Jesper77

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps - Jesper77 har ret. Har besøgt Sonya. Ja billederne er lidt poleret men den er god nok. Og hun havde den lækre røde læbestift på da jeg var der :wub: 
Forunderligt nok er Sonya en person jeg faktisk godt gad at tale med og kende bedre at kende uden for soveværelset. Hun har et virkeligt dejlig og positivt humør (når man lige får lært hinanden en anelse at kende...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChristofferC skrev, den 19.6.2025 at 22:23:

Jeps - Jesper77 har ret. Har besøgt Sonya. Ja billederne er lidt poleret men den er god nok. Og hun havde den lækre røde læbestift på da jeg var der :wub: 
Forunderligt nok er Sonya en person jeg faktisk godt gad at tale med og kende bedre at kende uden for soveværelset. Hun har et virkeligt dejlig og positivt humør (når man lige får lært hinanden en anelse at kende...)

Hun ser godt  dejlig ud - er stedet diskret?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...