Hop til indhold

Sonya Søborg

Featured Replies

Skrevet

Ingen af de billeder ser troværdige ud… 

Skrevet

Hej.

Jogge tage fejl !! beklager jogge :) 

Jeg var der for nogle minutter siden og besøgte en anden på sammen sted bygning og gik forbi hende.  og efter færdig med en anden så  jeg gik ud og der sad Hun og jeg spurgte hende hvad hedder hun før jeg gik ud . Jeg la bekræftelse det er hende på billeder osv . Så der er hende ( måske lidt nogle Photoshop eller et par år siden ) men det ser virkelig sammen ud udseende og krop osv. og hun smiler søde og har udstråler :) så jeg overvejer besøge hende næste gang :) 

Redigeret af Jesper77

Skrevet

Jeps - Jesper77 har ret. Har besøgt Sonya. Ja billederne er lidt poleret men den er god nok. Og hun havde den lækre røde læbestift på da jeg var der :wub: 
Forunderligt nok er Sonya en person jeg faktisk godt gad at tale med og kende bedre at kende uden for soveværelset. Hun har et virkeligt dejlig og positivt humør (når man lige får lært hinanden en anelse at kende...)

Skrevet
ChristofferC skrev, den 19.6.2025 at 22:23:

Jeps - Jesper77 har ret. Har besøgt Sonya. Ja billederne er lidt poleret men den er god nok. Og hun havde den lækre røde læbestift på da jeg var der :wub: 
Forunderligt nok er Sonya en person jeg faktisk godt gad at tale med og kende bedre at kende uden for soveværelset. Hun har et virkeligt dejlig og positivt humør (når man lige får lært hinanden en anelse at kende...)

Hun ser godt  dejlig ud - er stedet diskret?

På forhånd tak

• 2 months later...
Skrevet

Pigen på billederne er også på Instagram med over 22.000 følgere under navnet ZZZZZZZzxxxx

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

• 1 month later...
Skrevet

Tak for at rette Stabler. Jeg var ikke opmærksom på, at det var forkert at henvise til billedkilden

Skrevet

Hvilket bruger navn har hun på insta? Jeg har besøgt hende og hun var helt I tops!

Skrevet

Du skal ikke efterlyse eller frembringe oplysninger om folks kontaktmåder, adresser, sociale medier eller andre oplysninger, der ikke direkte relaterer sig til deres annoncerede virke som GP.

Benpas skrev, den 7.10.2025 at 14:46:

Hvilket bruger navn har hun på insta? Jeg har besøgt hende og hun var helt I tops!

Redigeret af Stapler

• 3 weeks later...
Skrevet

Hey. Sonya søborg eller best time together. xxxxxxxxxxxxxxxxxx Men ville bare dele min oplevelse med hende. Så måske i andre ikke spilder jeres penge. Fortsat god dag

Redigeret af Stapler
respektløst sprog

Skrevet

Du får lige en tankepause. Huske på at GP er mennesker og skal omtales med respekt. En GP kan udbyde hvilke services hun har lyst til uden at du skal spille moralsk politi.

odenseole skrev, den 30.10.2025 at 08:42:

Hey. Sonya søborg eller best time together. xxxxxxxxxxxxxxxxxx Men ville bare dele min oplevelse med hende. Så måske i andre ikke spilder jeres penge. Fortsat god dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.