snakie 505 Skrevet onsdag klokken 22:05 (edited) Jeg har længe .. som over flere år .. haft et godt øje til Mistress Yssa. Men det har aldrig rigtig passet, når hun var i nærheden. Det er egentlig ikke fordi, jeg er ret avanceret, sammenlignet med Yssa’s kink-liste, og de beretninger, som man ellers kan finde herinde. Men hendes grænseløshed drager mig alligevel, og så havde jeg fornemmelsen af, at jeg ville finde hende bragende sexet. I forbindelse med, at jeg er nogle dage i København, fik jeg endelig booket et møde en sen aften kl. 22. Jeg fandt vej til hendes lejlighed i Valby, og det passede med, at hun skrev at hun var klar, netop som jeg rundede den rigtige blok. Yssa skjuler sig diskret bag døren, da den åbner sig, og først inde i entreen kan jeg danne mig et billede af hende. Holy smoke hun er lækker. Lille blondine iklædt en stram stram sort dragt og et fantastisk imødekommende smil. Selvom hun fortalte, at hun havde haft en lang dag, så var hun boblende af humør. Jeg kan slet ikke stå for kvinder med humor, og det har Yssa. Flere gange havde vi skæve ordvekslinger, som efterlod os begge helt revet ud af rollerne. Det er så fedt. Sex skal være sjovt og ikke seriøst Jeg vil ikke lave en detaljeret beskrivelse af vores time sammen, men kan nævne, at den omfattede gennemknepning af min røv med hendes fingre og en solid dildo. Hendes fantastisk lækre fisse og røv presset ned over mit ansigt med ordre om at slikke hende grundigt for og bag, mens hun tog sig af min røv. En lang ansigts-sidning, som endte med at hun nærmest red min mund og tunge. Skal man tror hendes kommentarer og smagen af hendes underliv, var hun ikke utilfreds. Det hele endte med CIM .. dvs. mig foldet sammen med Yssa’s hjælp og afslutning i egen mund, synkront med dildoknepning styret af Yssa’s kyndige hånd. Er det meget forkert at kalde en mistress for “sød”? Well, jeg synes Yssa er sød og knald sexet, så nu håber jeg på, at jeg får muligheden igen. Det farlige ved hende er, at jeg faktisk tror hun kunne få mig skubbet ud over nogle grænser blot ved sin væremåde Redigeret onsdag klokken 22:08 af snakie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg