Kanonkuglen 49 Skrevet onsdag klokken 15:04 Min veninde og jeg overvejer at arrangere et privat mini GB. Der skal deltage 4-6 mænd, der skal kneppe hende i fisse og mund. Hun er en fræk XL Q på 45. Vi er fra det nordjyske og vi overvejer at leje et værelse til dette, måske motellet i Støvring. Vil der være en interesse for dette ? Findes der et bedre sted end Støvring ? Vi modtager gerne gode ideer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 104 Skrevet onsdag klokken 16:28 Kanonkuglen skrev, 1 time siden: Min veninde og jeg overvejer at arrangere et privat mini GB. Der skal deltage 4-6 mænd, der skal kneppe hende i fisse og mund. Hun er en fræk XL Q på 45. Vi er fra det nordjyske og vi overvejer at leje et værelse til dette, måske motellet i Støvring. Vil der være en interesse for dette ? Findes der et bedre sted end Støvring ? Vi modtager gerne gode ideer Helt klart interesse herfra. Kender desværre ikke til alternative muligheder for lokation. Så motellet lyder fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 177 Skrevet onsdag klokken 21:28 er også intereseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000_ 9 Skrevet torsdag klokken 03:43 (edited) Kanonkuglen skrev, for 12 timer siden: Min veninde og jeg overvejer at arrangere et privat mini GB. Der skal deltage 4-6 mænd, der skal kneppe hende i fisse og mund. Hun er en fræk XL Q på 45. Vi er fra det nordjyske og vi overvejer at leje et værelse til dette, måske motellet i Støvring. Vil der være en interesse for dette ? Findes der et bedre sted end Støvring ? Vi modtager gerne gode ideer Kanonkuglen skrev, for 12 timer siden: Min veninde og jeg overvejer at arrangere et privat mini GB. Der skal deltage 4-6 mænd, der skal kneppe hende i fisse og mund. Hun er en fræk XL Q på 45. Vi er fra det nordjyske og vi overvejer at leje et værelse til dette, måske motellet i Støvring. Vil der være en interesse for dette ? Findes der et bedre sted end Støvring ? Vi modtager gerne gode ideer Lyder spændende. Er klar hvis kalenderen kan passe Redigeret torsdag klokken 03:44 af 9000_ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanonkuglen 49 Skrevet torsdag klokken 04:31 Det bliver i sommerferien 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg