Bootypassion 31 Skrevet tirsdag klokken 16:31 Så fik jeg prøvet en gammel barndoms drøm. Knalde i et solarie :D beget var med den unge Valentina https://annoncelight.dk/showad/428422 Vi fik aftalt dagen, tidspunkt og sted. Med lidt mindre kørsel for at finde det perfekte solcenter så lykkedes det os. må sige jeg var noget skeptisk omkring alder, udseende osv. men hold da Da jeg så hende tænkte jeg. Øh er du gået forkert ? jordnær, generet og utrolig sød. Det er keyord. Det var selvfølgelig lidt akavet for os begge, men det skiftede dog hurtigt også skulle akten i gang. Troede min lille ven. Han døde sku for en stund men Valentina med lidt tålmodig liv i ham, i solariet med os begge, og nøj folk lyver ikke når de siger hun er stram. Gennemsnit størrelse og det var som at blive klemt mellem 2 bøger på fuld skrue. Jeg holdte i 10 min også var det jo det. Vi fik small talket lidt og snakket lidt om hvorfor osv. hun har noget mellem ørene og en holdning til tingende. Pas godt på hende gutter. Så kan vi forhåbentlig nyde hende i en lang periode. hun for 11 ud af 10. og igen, KÆFT hun er smuk. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 176 Skrevet onsdag klokken 13:52 Du har så ret. @Bootypassion Hun er virkelig smuk! Selv uden makeup. Jeg har mødt hende både med og uden makeup og jeg må indrømme, at man bliver helt betaget af, at se på hende. Wauw siger jeg bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg