Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/418150

Var på besøg hos Carol i Kolding. Udseendemæssigt ligner hun billederne i hendes annonce, men hun har et par kilo på sig i forhold til det, primært omkring maveområdet.

Men det var den eneste gode del. Jeg betalte for 1 time, og de første 10 minutter brugte hun på at Google-oversætte en masse spørgsmål og spildede min tid. Da jeg prøvede at få hende til at skynde sig, blev hun bare ved med at sige "wait, baby, wait", hvorefter hun lagde sig på maven og bad mig massere hende. Hvilket virkede mærkeligt for mig, da det var første gang, jeg oplevede det, men jeg tog chancen for at lege med hendes fine runde røv.

Jeg brugte yderligere omkring 10 minutter på det, og hver gang jeg prøvede at komme videre, blev hun bare ved med at sige "slow, baby". Vi gik videre til oralsex, og på appen stod der oralsex uden, men det var slet ikke tilfældet, og jeg ville ikke skændes med hende om den del.

Bj var ikke en bj, det var mere som om hun åbnede munden og puttede pikken hurtigt ind og ud igen i 10 sekunder og sagde "sex now?". Jeg gjorde det bare, men jeg fortrød det med det samme. Den ubehagelige lugt, der kom fra hendes nederdel, ville få enhver til at kaste op.

Jeg sagde bare nej på det tidspunkt og spurgte, om hun kunne afslutte mig med et håndjob. På det her tidspunkt var der ikke engang gået 30 minutter. 5 minutter af hvor hun forsøgte at rive min pik af, sagde hun: "cum baby cum" og det var bare en mega turn off igen og jeg gad ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterguf skrev, for 41 minutter siden:

"wait, baby, wait"

Frygtelig, uværdig oplevelse for alle parter....takker for meget vigtig advarsel....føj for satan, hvor klamt...0/10, Bulls eye.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...