Østjyden29 13 Skrevet 17. Juni Hej alle, min veninde søger en Freeuse aftale i aften. Det vil foregå omkring Silkeborg. Hun er dansk og 28 år gammel. Skriv en mail til [email protected] hvis det kunne have interesse. Så deler jeg lidt billeder og flere informationer. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Den er svær 11 Skrevet 17. Juni Tænker det skal oversættes til :: fri brug.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden29 13 Skrevet 17. Juni Som i, at hun (mod betaling selvfølgelig) tænder meget på konceptet omkring mænd der kommer ind og bruger hende Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 18. Juni Som jeg forstår begrebet er det netop ikke betalingssex, læs 'free' use, men at kvinden står til rådighed for sex med hvem der end henvender sig. Typisk en leg mellem partnere hvor begge tænder på legen, at kvinden står til rådighed når som helst, hvor som helst og med hvem som helst. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 19. Juni Moden slikken M skrev, den 18.6.2025 at 03:28: Som jeg forstår begrebet er det netop ikke betalingssex, læs 'free' use, men at kvinden står til rådighed for sex med hvem der end henvender sig. Typisk en leg mellem partnere hvor begge tænder på legen, at kvinden står til rådighed når som helst, hvor som helst og med hvem som helst. Dette er så med betaling fik jeg oplyst på mail…. Del dette indlæg Link til indlæg