bifyr71 596 Skrevet 17. Juni, 2025 Hej. Gennem tidligere besøg på Harmony har jeg ikke set nogen leg udendørs ved de lækre solstole eller sofaer. Det er for mig enn dejlig fræk sport at ligge der nøgen og slikke sol og se de mange smukke piger gå forbi. Er sex forbudt udenfor værelser/kino? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 972 Skrevet 17. Juni, 2025 Hmm godt spørgsmål jeg fik at vide at pigerne ikke må bruge saunaen. Jeg har set sex i det fri på andre FKK feks Goldentime (lukket) men det foregik lidt væk i den store have - ligeså i FKK Oase hvor der er en decideret boreplatform med udsigt over haven. Oase har også pavillioner hvor der dyrkes sex ude måske er det noget for dig @bifyr71? /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 25 Skrevet 1. August, 2025 ButterflyMan skrev, den 17.6.2025 at 19:24: Hmm godt spørgsmål jeg fik at vide at pigerne ikke må bruge saunaen. Jeg har set sex i det fri på andre FKK feks Goldentime (lukket) men det foregik lidt væk i den store have - ligeså i FKK Oase hvor der er en decideret boreplatform med udsigt over haven. Oase har også pavillioner hvor der dyrkes sex ude måske er det noget for dig @bifyr71? /B Kender du ikke til et sted der er tættere på Hamburg? Der er lidt langt til Frankfurt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 59 Skrevet 4. Oktober, 2025 Jeg har set folk knalde i baren og jeg ved du gerne må knalde i haven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 25 Skrevet 9. Oktober, 2025 Gusse skrev, den 4.10.2025 at 23:19: Jeg har set folk knalde i baren og jeg ved du gerne må knalde i haven Sygt nok at knalde i baren alligevel, hvor alle kan kigge med.. Hvordan får man lige det spil igang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg