Hop til indhold

Recommended Posts

Altså der er ikke noget i vejen for at betale med Paysafe _på stedet_ i stedet for cash. 
99% af tiden er paysafe dog scam forsøg da de vil have dig til at sende et billede at "kvitteringen" som bekræftelse.

Det billede indeholder kode etc. så man kan bruge pengene. 

Såe... personligt ville jeg holde mig til mere kendte betalingsmetoder. 
Det er også i praksis umuligt at få refunderet et paysafe køb (aka få pengene tilbage) så du skal finde et sted du kan anvende det (paysafe) hvis du ikke får det afleveret til et pigebarn...

Del dette indlæg

Link til indlæg

NO GO!

Der er så mange tråde om Paysafe Svindler.  Typisk skal du købe Paysafe og når du så skriver til hende/ham så skal du lige sende et billede af Paysafe kortet, der kan svindleren så se de koder der står på Paysafe kortet også er pengene overført til svindleren og du får kun en lang næse ud af det og IKKE NOGET fisse  :( så lad vær. 

Betale ALDRIG FORUD!

jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige der ikke ville modtage kontanter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

Betale ALDRIG FORUD!

jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige der ikke ville modtage kontanter 

Som han skriver.
Jeg betaler _kun_ forud hvis det er en pige jeg kender (har mødt et antal gange før), og som jeg har tillid til. (der er en enkelt tysk amatør model der tager et lille "booking fee" som så modregnes når der aftales ydelser.

"jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige der ikke ville modtage kontanter "
Jeg _har_ mødt piger der fortrækker revolut eller lign. Men langt de fleste tager cash money...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...