Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved jeg har anmeldt rødtoppen en gang før men bliver nødt til at skrive denne her.

https://annoncelight.dk/showad/429696

Jeg så sidste uge at hun havde sin annonce oppe igen og tænkte at kigge forbi.

Hurtig kommunikation og aftalen var på plads og afsted til Farum om formidagen.

Blev modtaget i frækt outfit, hurtig udveksling af det praktiske også var vi igang.

Vanvittig godt vådt blowjob med øjenkontakt i god tid.

Derefter våd og liderlig sex i forskellige stillinger og en afslutning med et brag.

Vi lå efterfølgende og snakkede lidt hvor hun fortalte om sin veninde som også ville være der men først kunne senere. Og at hun var helt ny i gamet.
Jeg tānkte at det blev jeg nødt til at prøve senere, så jeg fik aftalt en tid til senere med hende.

Kørte og fik ordnet nogle private ting og kom tilbage senere til den aftalte tid. Blev ført ind på soveværelset og blev bedt om at vente.

Også kom hun ind....
Hold da op en skønhed. Genert men glad og frisk tøs. Jeg lagde pengene som var aftalt på natbordet og gik over til hende.
Tog tøjet af og gik over og begyndte at kysse hende på halsen samtidig med at jeg pillede hendet frække outfit stille og roligt af. Allerede der var hun tændt kunne jeg mærke. Og hele vejen gennem sexen var hun top tændt og réel. Små ynk og skubbe sig selv mod pikken som om hun ikke kunne få nok. Hvis hun spillede skuespil så gjorde hun det til en oscar.

Jeg har prøvet meget gennem min tid i denne verden men lige det her er nok med garanti i toppen. Der var kemi og rigtig rigtig god sex med en uskyldig fræk kvine.

Hvis i rammer kemien med hende så tror jeg i kommer til at blive afhængige. Jeg er i hvertfald forelsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...