Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/429377

Engang imellem falder man i. Helt sikkert billedernes skyld da de ligner noget der meget vel kunne være min drømme pige. Tjekkede hende herinde men da det er en rimelig ny annonce kom der intet frem. Nå tænkte jeg det sker jo engang imellem at der dukker en ny frisk amatørpige op, og hun tilbyder endda at man kan ringe og få en snak med hende, så hun kunne jo godt være god nok. Sendte en besked og fik oplyst priser 1500 kr for en time 2500 for 2 Anal for 300 kr.

Nå men det lød jo meget godt så det nederste hoved fik lov at bestemme så jeg lavede en aftale på en time. Fik adressen på et halvskummelt sted i Søborg men igen det nederste hoved bestemte.

Tog til Søborg og var der lidt før, fik en besked om hun var forsinket og kom med bussen et kvarter senere end aftalt. Det undrede mig lidt eftersom hun ikke laver outcall, men igen det nederste hovede bestemte og jeg sad og ventede at kvarter før jeg fik en besked om at nu måtte jeg gerne komme. Fik først adresse i stuen og jeg stod og ringede på længe men ingen åbnede. Lige pludselig åbnede døren og jeg gik ind til den stuelejlighed der blev anvist og ringede på der...efter et minut uden reaktion kom en sms om at det faktisk var på første sal og ikke den stuelejlighed jeg efterhånden havde kimet ned i et par minutter. Gik med bange anelser op på første sal hvor der stod Muhammed på døren....efterhånden bredte tvivlen sig mere og mere og det nederste hoved begyndte at tabe magten.

Ganske rigtigt døren blev åbnet og jeg gik ind og blev modtaget af en helt anden pige/kvinde end på billederne. Hun bød mig velkommen på gebrokkent engelsk på trods af at alt kommunikation indtil nu var foregået på dansk... kvinden der åbnede, jeg så hende kun kort inden jeg gik igen, men hun var en del kraftigere og ældre og sandsynligvis med latino rødder. Hun var ikke overgrim og kroppen var heller ikke helt dårlig men slet ikke den pige jeg havde gået og fantaseret om de sidste par timer og ikke noget jeg ville betale for.

Så spar tiden og pengene og find en anden end "Kia".

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...