Nørden 33 Skrevet 15. Juni Det drejer sig om denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/401664 Det er, måske forudseeligt nok, falske billeder. Pigen er sød nok og virker til at tale helt fint engelsk. Men hun er nok omkring 10-15-20 kg tungere end den pige der er på billederne. Og der er en del tatoveringer der ikke er på billederne heller. Ansigtet virker heller ikke som det samme. Så alt i alt, selvom hun selvfølgelig siger det modsatte, vil jeg sige det absolut ikke er hende på billederne. Men hvis man er til piger der har lidt masse, så er hun nok helt perfekt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 129 Skrevet 15. Juni Vendte du i døren, eller fik du en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nørden 33 Skrevet 15. Juni Jeg vendte ikke i døren. Jeg var lige ved. Men hun virkede behagelig nok og var nem at snakke med. Hun fik mig overtalt til vi prøvede med 30 min. og se om det kunne noget. Men jeg gik igen, efter måske 10-15. Jeg kunne bare ikke rigtig få liv i sjoveren. Hun er desværre ikke lige min type. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg