Østjyden29 6 Skrevet i går klokken 03:44 (edited) På vegne af 2 piger forsøger jeg, at sætte et gangbang op. Ingen af dem har prøvet det før, men er meget tændte på idéen. Målet er, at finde 10 flinke, frække og renlige mænd til 1,5-2 timers tid på et hotel. Prisen for det hedder 2500,- pr snude. Nærmere dato findes ved nok tilmeldte. Hotellet bliver et sted i Østjylland. Formegentlig Århus eller omegn. Send en mail til [email protected] hvis det har interesse. Skriv gerne lidt om dig selv, alder og eventuelle ønsker. Jeg returnerer med informationer om pigerne, billeder, regler osv. Vi håber på, at høre fra dig. Redigeret i går klokken 04:27 af Østjyden29 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 104 Skrevet i går klokken 06:11 Jeg tror du skal skrue forventningerne lidt ned ift prisen. Ofte ligger prisen på omkring 1.500 pr. deltager. Godt initiativ ellers. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden29 6 Skrevet i går klokken 06:29 Jeg er med på, at prisen er i den høje ende, men det er pigerne der har fastsat prisen. Og det er de jo i deres gode ret til. Så må folk selv vurdere om det er noget de vil betale eller ej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldfis 10 Skrevet i går klokken 07:36 YNWA skrev, 1 time siden: Jeg tror du skal skrue forventningerne lidt ned ift prisen. Ofte ligger prisen på omkring 1.500 pr. deltager. Godt initiativ ellers. Det lyder absolut spændende. Jeg kunne måske godt bruge lidt mere info om pigerne og hvor i Østjylland det ville foregå. Jeg er helt klart interesseret. Østjyden29 skrev, 1 time siden: Jeg er med på, at prisen er i den høje ende, men det er pigerne der har fastsat prisen. Og det er de jo i deres gode ret til. Så må folk selv vurdere om det er noget de vil betale eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden29 6 Skrevet i går klokken 10:28 Hvis du sender mig en mail, så tager vi den derfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg