KnudSan 1868 Skrevet 14. Juni (edited) Der står Thai massage på døren. Tror der er nogen af jer der ved hvad navnet er. En kælderbutik på hjørnet. Der blev åbnet med det samme, jeg ringede på uden at have bestilt på forhånd, da jeg ikke kender navnet. Et bad og så skulle der nydes og hygges. En smuk lille petit thai, med de dejligste små bryster og en meget lille bagdel. Hun er bare dejlig og smilende. Hun har de dejligste kønslæber, lige min smag, så der blev slikket dejligt. Pussy slide af den gode slags. 69 stilling til start, så gummi på og hun red og hun nød det, jeg havde ellers sagt, at jeg kan have svært med at komme, når der har været gummi på, men hun ville altså have en ridetur, sådan blev det og så blev det hende på sengekanten og hun tog godt imod, lidt mere slik blev det også til. Så en 69 igen, hun fik finger i hendes skønne mis og det nød hun også og så kunne jeg ikke holde til mere, dejlig udløsning, selvom jeg havde haft gummi på, så hun er god. Et hurtigt bad og tak for I dag. Kommer gerne igen. Redigeret 14. Juni af KnudSan Stavefejl og mere tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 65 Skrevet 16. Juni hej Knud San NeNe and Alize new lady in Vejle Thai lady sexy small body ready for good service booking no.+45 50 23 12 07- Annoncelight hvem af de disse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 16. Juni Det var Alize jeg hyggede mig med. Skriv gerne en anmeldelse, hvis du besøger NeNe eller Alize eller hvem du besøger. Kan ikke finde nogen anmeldelse fra dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 65 Skrevet 17. Juni KnudSan skrev, for 11 timer siden: Det var Alize jeg hyggede mig med. Skriv gerne en anmeldelse, hvis du besøger NeNe eller Alize eller hvem du besøger. Kan ikke finde nogen anmeldelse fra dig. ligner alize hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 17. Juni henrik_klausen skrev, for 11 timer siden: ligner alize hende på billederne Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 48 Skrevet 22. Juni Tak for anmeldelsen Knudsan. Det bragte mig til Vejle. Hun er sgu dejlig. Hun ville igang med massage med det samme. Det blev det også til. Jeg gav hende massage, det kunne hun rigtig godt lide. Og det tændte hende. Så blev det mere alvorligt. Jeg slikkede og ja hun elsker det. Men jeg var jo ikke kun kommet for at give. Så blev det min tur. Hendes massage er god. Blow det samme. Og da jeg var klar så på med gummi. Vi fik prøvet forskellige stillinger. Hun er vild med at ride. Hun er ikke særlig stor. Små dejlige naturlige bryster med gode brystvorter. Som hurtigt blev stive. Dejlig lille røv. Hun er ikke som jeg troede snæver. Passende for mig. Gentagelse helt sikkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 22. Juni @Ennig tak for en god anmeldelse. Jeg fik ikke massage, men det var ok og jeg kan ikke give massage. Hun er dejlig helt enig, en dejlig thai godte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 47 Skrevet 27. Juni Nene. Får 1000000000000 stjerner af mig shit en dejlig kvindru 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 27. Juni Champ1 skrev, for 3 timer siden: Nene. Får 1000000000000 stjerner af mig shit en dejlig kvindru Kan du beskrive oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 28. Juni Champ1 skrev, for 18 timer siden: Nene. Får 1000000000000 stjerner af mig shit en dejlig kvindru Helt enig men giver hende dog kun 4,8 ud af 5, første gang var et rent 5 tal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 3. Juli Hansen. skrev, den 28.6.2025 at 14:30: Helt enig men giver hende dog kun 4,8 ud af 5, første gang var et rent 5 tal Kan du beskrive din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg