Hop til indhold
riftykey9800

Gl. Sugarbabe i Offenligheden & FB

Recommended Posts

Idag mødte jeg en gammel SB i offenligheden , hvor hun påstår jeg ikke har pengene selvom jeg sagde den gang jeg har pengene til hende hvor hun siger i offenligheden 
at jeg er en snydere overfor folk over Sugardaters. og det samme sagde hun over fb på nogle grupper. så nu har jeg blockeret hende (sørgeligt at det skal til) 
har hverken syndt eller kommer til at snyde folk da jeg hader sådan noget i stedet for at være ærlig

hvor vi skrev frem og tilbage hvordan ville hun kunne vide jeg havde pengene og hvor jeg skrev dengang jeg har dem 
men hvor kan det være folk ikke kan stole på hva jeg siger? 
hvis de vil have jeg skal stole på dem så skal de stole på mig jo.

hvad havde du gjort ?
nogle gode tips ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du har været ude for. Er det en SB, som du har været sammen med, som beskylder dig for ikke at give hende de penge I har aftalt? Og det har hun endda sagt til andre end dig, også på facebook?

Eller er det i virkeligheden sådan, at du har tilbudt hende penge for en aftale, og så troede hun slet ikke på, at du havde pengene. Og nu siger hun til alle mulige, at du lyver?

riftykey9800 skrev, for 12 minutter siden:

hvor vi skrev frem og tilbage hvordan ville hun kunne vide jeg havde pengene og hvor jeg skrev dengang jeg har dem 
men hvor kan det være folk ikke kan stole på hva jeg siger? 

Jeg vil ikke fornærme dig, for ordblindhed eller sprogvanskeligheder er en ærlig sag, men det er meget svært at læse, hvad du skriver. Mange mennesker har stærke fordomme mod personer, der skriver på den måde, som du gør. Det kan være en forklaring på, at nogle mennesker ikke stoler på dig, hvis de kun har skrevet sammen med dig.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du har været ude for. Er det en SB, som du har været sammen med, som beskylder dig for ikke at give hende de penge I har aftalt? Og det har hun endda sagt til andre end dig, også på facebook?

Eller er det i virkeligheden sådan, at du har tilbudt hende penge for en aftale, og så troede hun slet ikke på, at du havde pengene. Og nu siger hun til alle mulige, at du lyver?

Jeg vil ikke fornærme dig, for ordblindhed eller sprogvanskeligheder er en ærlig sag, men det er meget svært at læse, hvad du skriver. Mange mennesker har stærke fordomme mod personer, der skriver på den måde, som du gør. Det kan være en forklaring på, at nogle mennesker ikke stoler på dig, hvis de kun har skrevet sammen med dig.

er nu ikke ordblind eller noget har nok bare svært ved at formulere mig rigtigt over en tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært at læse dit indlæg uden at tænke

"Der må jo have være en dialog før, hvor du ikke have de penge hun ønskede"

Er det  ikke rigtig forstået ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår altså heller ikke rigtig, hvad der er sket, og i hvilken rækkefølge.

Prøv evt. at skrive en linje om hver ting der er sket, og evt. hvor lang tid der er imellem "hændelserne".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smedesvenden skrev, 1 time siden:

Er det ikke fuldstændig ligegyldigt ? Altså med mindre du vil ha hende igen ?

kunne det jo være men gider da ikke blive beskyldt for noget jeg ikke gør / har gjort 
kunne aldrig finde på at snyde nogen når det er med penge at gøre

også hun også fortæller det over fb i nogle grupper 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 15 timer siden:

Er det ikke fuldstændig ligegyldigt ? Altså med mindre du vil ha hende igen ?

Hvis der er tale om, at en person spreder rygter om, at han snyder, så virker det langt fra ligegyldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville nok hjælpe en del på forståelsen hvis han gad at svare på vores spørgsmål, og i øvrigt prøve at formulere sig lidt mere præcist omkring hvad der er gået forud, for hændelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...