Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Når jeg læser anmeldelser herinde ser jeg ofte at pigerne "får orgasme", "kommer flere gange" osv.

Fra mine mange års erfaring i den "virkelig" verden er det ekstremt sjældent at en kvinde kommer i en skede orgasme uden selv at stimulere sig. Jeg har osse prøvet at være med en GP som "fik orgasme".

Nå, min pointe er: 

Er det overhovedet en ting? Er vi ikke enige om, at det altid er skuespil?

En kvinde har haft sex med måske 5 mænd på 1 dag, og så kommer DU driblende ind fra siden og giver hende en orgasme i løbet af 30.min.

Er jeg helt gal på den?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel forskelligt. Men ja - jeg vil også tro at en gp typisk nok kun får ganske få orgasmer om dagen - afhængig af hende humør. Jeg tror mange slet ikke ønsker at vise den sårbarhed en orgasme er, til en kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Selvfølgelig får de også orgasmer, det jo altså ikke en unaturlig ting for en kvinde at få. Alt afhænger af lyst til sex, tid til sex og stimulering af hende. 
Og hvis man læser annoncer og følger med herinde, så kan man godt spotte hvilke GP der også er i gamet fordi de rent faktisk tænder på deres erhverv og har lysten til sex… de får nok nemmere orgasme på jobbet end de GP hvor man tænker de ikke helt selv er med i det, der vil man nok snarere opleve skuespil og fake orgasmer.

Redigeret af Blue man

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste faker, men selvfølgelig kan det ske. Men jeg tror ærlig talt ikke på dem der skriver at kvinden fik 3-4 orgasmer på en halv time, men altså, sålænge man havde et gost besøg må man da tro hvad man vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende, har jeg nogen der satme kan give mig så mange orgamser, vel og mærke skedeorgasmer, at jeg er helt ør i hovedet og benene ryster.

Om det gør mig sårbar at vise en orgasme, aner det ikke. Jeg nyder det og nyder at have en fast klientel, som jeg føler mig tryg ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 4 minutter siden:

For mit vedkommende, har jeg nogen der satme kan give mig så mange orgamser, vel og mærke skedeorgasmer, at jeg er helt ør i hovedet og benene ryster.

Om det gør mig sårbar at vise en orgasme, aner det ikke. Jeg nyder det og nyder at have en fast klientel, som jeg føler mig tryg ved. 

Ah ok, godt at høre:-)

Men kommer det ikke oftest ved tryghed? Eller er det ikke altid tingene?

Kan det godt være en kunde du aldrig har mødt før?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever, og tager måske fejl?, at rigtig mange piger der sælger sex faktisk gør det fordi de har et behov for sex.

Orgasmerne kan være lige så forskellige, som alt andet her i livet, dybe rolige og tætte, eller vildere og med meget lyd.

Måske de mest larmende er fake, men jeg tror ikke at konen fakede da jeg slikkede hende i morges :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg tror ikke det altid er skuespil. Men jeg tror heller ikke det altid er rigtigt.

Men uanset om der er orgasme eller ej, så er jeg overbevist om at det bliver nydt, og orgasmen (rigtig eller ej) er et signal om at vi skal videre i teksten, for at der skal ske dejlige ting for begge parter.

Redigeret af Bogormen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted er jeg nok ligeglad, om jeg selv eller GPen kommer. Det vigtigste for mig at vi har en dejlig stund sammen og har lyst til at ses igen.

Jeg været hos en GP 5 eller 6 gange, hvor jeg ikke er kommet nogle af gangene og det tror jeg heller ikke at hun er. Og alligevel har jeg lyst til at se hende igen, og hun giver altid et dejligt farvel kys og knus,  og siger altid på få gensyn som den første af os.

Selvfølgelig er det dejligt at give en orgasme på den ene eller anden måde, men det skal ikke blive et mål der kan ødelægge en dejlig tid sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super emne at tage op af TS!!!

jeg synes jeg har oplevet lidt til begge sider:

I de fleste tilfælde hvor GP “kom” gjorde hun det så overbevisende at hun som min. Burde have en Oscar hvis det ikke var ægte.

jeg var i hvert fald overbevist og glad for at jeg kunne gøre hende glad.

men jeg har også oplevet en brasiliansk GP der tilsyneladende blev ved at komme og  komme 25 min i streg og forlangte at jeg slikkede videre. Efterhåndende blev det dog noget akavet, så jeg standsede mit orale arbejde og forslog noget hvor jeg også fik noget ud af det.

så har jeg oplevet især de lidt ældre gp’er som efter en tid skubbede mig blidt væk og selv foreslog andre lege.

sidst men ikke mindst har jeg oplevet et par yderst vokale damer, der tydeligt vis “vidste” hvordan de fik kunden igang

Hitmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, for 5 timer siden:

Ah ok, godt at høre:-)

Men kommer det ikke oftest ved tryghed? Eller er det ikke altid tingene?

Kan det godt være en kunde du aldrig har mødt før?

Jo selvfølgelig kommer det ved tryghed fordi man lærer hinandens kroppe bedre at kende.

Ja kan godt få orgasme ved en kunde jeg aldrig har mødt før. Det er lige så.æehrt ved kemi jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elskermælk78 skrev, for 3 timer siden:

Et eller andet sted er jeg nok ligeglad, om jeg selv eller GPen kommer. Det vigtigste for mig at vi har en dejlig stund sammen og har lyst til at ses igen.

Jeg været hos en GP 5 eller 6 gange, hvor jeg ikke er kommet nogle af gangene og det tror jeg heller ikke at hun er. Og alligevel har jeg lyst til at se hende igen, og hun giver altid et dejligt farvel kys og knus,  og siger altid på få gensyn som den første af os.

Selvfølgelig er det dejligt at give en orgasme på den ene eller anden måde, men det skal ikke blive et mål der kan ødelægge en dejlig tid sammen.

Jeg har det på fuldstændig samme måde.Det er ikke orgasmen der er vigtig - hverken den ene eller den anden vej - men det at være tæt med hende ... 
De fleste af dem jeg besøger er ikke så tydelige med orgasmen ... 
Men jeg synes flere gange jeg oplever at der 'sker eet eller andet' ... en 'lille orgasme' eller .. ?
Og et par enkelte gange har jeg været meget lidt i tvivl ... 

For mig selv kan orgasmen være lidt af et antiklimaks ... 
Jeg brænder meget ud efter en orgasme .. 
Tror det gælder for mange mænd ...
Men det er, så vidt jeg kan læse, en kendsgerning at nogle kvinder er multiorgastiske ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 7 timer siden:

Præcist det jeg mener med sårbarhed og tryghed. Du kobler selv de to ting sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 44 minutter siden:

Præcist det jeg mener med sårbarhed og tryghed. Du kobler selv de to ting sammen. 

Det er da klart. Hvis jeg ligger og er utryg ved en og ikke slapper af, kan jeg da ikke få en orgasme. Heldigvis kan det tælles på en hånd med utrygheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, for 23 timer siden:

Jeg havde opfattelsen af, at det var 100% fake hele vejen. Så fint at høre, at det måske ikke altid er sådan.

Jeg har sat en ære i ikke at fake, mens jeg var aktiv i branchen. Jeg får sjældent skedeorgasmer, og betragter ikke orgasme som noget nogen skal give mig, men noget jeg selv tager. I det omfang jeg har lyst altså, for i min optik er sex andet end orgasmejagt, og oftest bedre hvis det er nydelsen og processen der er i fokus, og ikke et fastsat slutmål. Jeg har haft masser af dejlig sex med gæster, med og uden orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, den 14.6.2025 at 12:32:

Hej alle,

Når jeg læser anmeldelser herinde ser jeg ofte at pigerne "får orgasme", "kommer flere gange" osv.

Fra mine mange års erfaring i den "virkelig" verden er det ekstremt sjældent at en kvinde kommer i en skede orgasme uden selv at stimulere sig. Jeg har osse prøvet at være med en GP som "fik orgasme".

Nå, min pointe er: 

Er det overhovedet en ting? Er vi ikke enige om, at det altid er skuespil?

En kvinde har haft sex med måske 5 mænd på 1 dag, og så kommer DU driblende ind fra siden og giver hende en orgasme i løbet af 30.min.

Er jeg helt gal på den?

Jeg har nu ikke læse alle kommentarer........og jeg kan da kun skrev for mig selv.

En hver kvinde er anderledes og det har helt sikker også med kvindens egen seksuelle udvikling at gøre hvor nemt hun har at få en orgasme og her vil jeg gætte at de GPer som er frivillige i gamet er de almindelige piger et stykke forud og måske mere afklaret i deres seksualitet da de kunne øver sig rigtig meget på hvad da virker for de. 

Ikke mindre er naturligvis også kemien afhængig mellem pigen til manden og trykhed. 

Jeg selv fortrækker at få en orgasme ved ,,almindelig,, penetration uden at blev steriliseret yderligere.

Som sådan er det ikke for en hver kvinde det nemmeste at få en orgasme på den måde. Men den vide at manden nyder mig og bruge mig uden at har fokus på mig tænder mig så meget at det lade mig hurtigere komme til højdepunktet og det føles bare så godt. Jeg selv kan komme op til 2 max 3 gang om dagen og jeg gøre aldrig som om. Hvis en ikke kunne opleve mig mens jeg få en orgasme må han komme en ande gang. Og i min koncep står orgasme hellere ikke i fokus. Hverken for mig eller for ham. Hvis han kommer er det skønt men det er ikke det hvad jeg sælger. 

Hvis jeg mærker at en mand vil giver mig en orgasme afviser jeg ham og bede ham om at lade være med information om at jeg skal nok tag mig min orgasme hvis jeg vil få den.  Fordi det give mig presentations prasse og har den modsatte effekt hvis en vil presse mig der hen. 

Du kan ikke bare sige ,,nu lade os bare bliver alle enig i at det er skuespil når en GP få orgasme,,. 

Øv hvis du ikke har oplevet endu at en dame er kommet da hun har været sammen med dig ved almindelig penetration eller overhovedet. Men du kan jo ikke bare sige  at alle andre mander kan endet ikke vudere om en dame skuespiller eller at de lyver eller alle damer skuespiller, eller kvinder kan generelt ikke få orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har nu ikke læse alle kommentarer........og jeg kan da kun skrev for mig selv.

En hver kvinde er anderledes og det har helt sikker også med kvindens egen seksuelle udvikling at gøre hvor nemt hun har at få en orgasme og her vil jeg gætte at de GPer som er frivillige i gamet er de almindelige piger et stykke forud og måske mere afklaret i deres seksualitet da de kunne øver sig rigtig meget på hvad da virker for de. 

Ikke mindre er naturligvis også kemien afhængig mellem pigen til manden og trykhed. 

Jeg selv fortrækker at få en orgasme ved ,,almindelig,, penetration uden at blev steriliseret yderligere.

Som sådan er det ikke for en hver kvinde det nemmeste at få en orgasme på den måde. Men den vide at manden nyder mig og bruge mig uden at har fokus på mig tænder mig så meget at det lade mig hurtigere komme til højdepunktet og det føles bare så godt. Jeg selv kan komme op til 2 max 3 gang om dagen og jeg gøre aldrig som om. Hvis en ikke kunne opleve mig mens jeg få en orgasme må han komme en ande gang. Og i min koncep står orgasme hellere ikke i fokus. Hverken for mig eller for ham. Hvis han kommer er det skønt men det er ikke det hvad jeg sælger. 

Hvis jeg mærker at en mand vil giver mig en orgasme afviser jeg ham og bede ham om at lade være med information om at jeg skal nok tag mig min orgasme hvis jeg vil få den.  Fordi det give mig presentations prasse og har den modsatte effekt hvis en vil presse mig der hen. 

Du kan ikke bare sige ,,nu lade os bare bliver alle enig i at det er skuespil når en GP få orgasme,,. 

Øv hvis du ikke har oplevet endu at en dame er kommet da hun har været sammen med dig ved almindelig penetration eller overhovedet. Men du kan jo ikke bare sige  at alle andre mander kan endet ikke vudere om en dame skuespiller eller at de lyver eller alle damer skuespiller, eller kvinder kan generelt ikke få orgasme.

-Kan nemt følge dig -tit er det for meget fokus på afslutning -selv om man har bestilt en time -vil de have dig til at komme indenfor den første halve time -og kommer med mange små bemærkninger -"den næste kunde venter" "kan du ikke?" osv...osv... tager fat om pikken som om den er træ/jern og høvler den af -hvilket er turnoff for mig. For mig er processen ligeså vigtigt -og man kan nyde selve agtet, og slappe af -vil gerne give en kvinde orgasme -specielt når det komme bag på dem selv er det en ekstra nydelse;-) Men købesex er de fleste gange "råt, koldt og kynisk business"  mange kvinder kører det på rutinen -også når de "faker" en orgasme -hvis jeg på en eller anden måde kan bryde deres rutine -så kan man få en helt anden oplevelse -nogen bliver først sure, vrede, overrasket -men det er ikke ensbetydende med det forsætter -og de pludselig finder sig selv nyde det;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, for 21 minutter siden:

Det er da altid 100% skuespil, og man er naiv, hvis man tror man giver pigen orgasme.

Nu ikke så trist, der kommer nok en dag hvor det også sker for dig B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er egentligt pudsigt at det betyder så meget for os mænd at kvinden går orgasme. Man skulle tro at når vi gik til prostituerede var det netop for at kunne tænke på os selv - udelukkende. Men det siger lidt om hvad sex egentligt drejer sig om. For nogen at blive bekræftet, for andre ren egoistisk nydelse og for andre igen…. Magt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...