Kirneh86 16 Skrevet 14. Juni https://annoncelight.dk/showad/340972 Så har jeg igen været på besøg ved Ammy. Hvis man er til en petit thaipige med smil, grin og fantastisk indlevelse kan Ammy virkelig anbefales Dette besøg er uden tvivl mit absolut bedste ved en GP Hun giver et virkelig lækkert og dybt blow, og sex med hende er ren GFE - Desuden kysser hun godt og er ikke bleg for at bruge tungen. Ville gerne beholde hende for mig selv, men gutter se at komme afsted, det vil I ikke fortryde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 14. Juni Er Ammy på Havnegade i kælderen ? der var jeg nemlig på besøg for noget tid siden. Syntes godt nok servicen haltede og pigen overhovedet ikke som på billederne? Hvis ikke det er der vil jeg kontakte Ammy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 14. Juni Nej stedet er ikke Havnegade - men pænt, rent og ok diskret - de er både Ammy og Bow, virkelig søde begge to. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 15 Skrevet 20. Juni Jeg besøgte Ammy i dag. Hun er sød og smilende. Meget kyssevenlig læner sig godt ind i GFE. jeg købte 60min (1200kr) vi nåede dog aldrig at komme til massage, da jeg brugte alt tiden på sex. Jeg fik lov at bade både før og efter. Bow var også i lejligheden, men jeg så hende kun da der skulle betales. Jeg er ikke den hingst jeg var i mine unge dage, så jeg foretrækker at ligge på ryggen og blive forkælet. Det tog Ammy i stiv arm. Jeg fik både blow, HJ, 69 og en lang ridetur. 2 omgange af menuen sågar :-D Stedet er ret diskret, man skal dog finde en sidegade at parkere i. Det var virkelig godt, og Ammy gjorde et godt stykke arbejde. Hun var også god til at tage imod instruks ift. hvor hårdt hun skulle tage fat etc. Til sidst kom jeg i munden på hende, men min load var åbenbart for stor (har hørt fra flere at jeg åbenbart har en over normal mængde sæd, ved mine udløsninger). Jeg havde advaret hende, men tror alligevel det kom lidt bag på hende. Men det gør ikke noget. Det var stadig fucking fedt at skyde den af midt i et blow. 100% risiko for genbesøg. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 12 Skrevet 21. Juni Hvordan ser hun ud? Lidt svært at se billeder.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 15 Skrevet 21. Juni Falske bryster.. jeg synes de ser godt ud. Hun har sort hår, ikke blond som på billederne. Billederne er lidt retoucherede. Hun er en flot kvinde men mere “almindelig” og ikke så stylet som på billedet. Hun har tatoveringer på ryggen. Jeg synes hun ser godt ud. Hun ligner en thai i midten af 30erne. Jeg synes hendes krop er som den skal være. Generelt føles alt stramt og godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 12 Skrevet 21. Juni Maven er flade, eller kan man se at hun har født? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 15 Skrevet 22. Juni Det kan jeg ikke vurdere. Jeg så ikke noget løst hud eller strækmærker. Jeg synes hun så sund ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 27 Skrevet 22. Juni En rigtig flot dame, Ammy er besøgt fint sted , diskret rent og pent badeværelse. Ammy er lige som trådstarter beskriver. Jeg købte 45 min. Starter med bad, og så går det bare der ud af med kys, sut,slik,knep i omkring 30 minutter. Så blev det lidt massage til sidst. Jeg var ude igen efter 52 min. Hun er bare så sød og GFE agtigt . Hun burde opdatere med nye billeder, hun har intet at skamme sig ovre. Jeg kommer 100% tilbage. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 22. Juni Enig i der burde opdateres med flere billeder, Ammy er virkelig skøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rgem5 15 Skrevet 23. Juni Nogle guides til hvordan man får fat i dem..? har prøvet at skrive og ringe, men den går på svare med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 6 Skrevet 23. Juni Rgem5 skrev, for 2 timer siden: Nogle guides til hvordan man får fat i dem..? har prøvet at skrive og ringe, men den går på svare med det samme. Bruger du hemmeligt nummer? For så kunne det være grunden. Jeg har altid fået hurtigt svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 24. Juni Har lige haft mit 3. Besøg ved Ammy - wow hun bliver bare ved med at levere på GFE. Sød og i min optik virkelig lækker pige - har helt sikkert fundet mig en favorit GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 24. Juni Rgem5 skrev, for 11 timer siden: Nogle guides til hvordan man får fat i dem..? har prøvet at skrive og ringe, men den går på svare med det samme. Tænker også der må være noget med dit nummer, har altid fået hurtigt svar - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rgem5 15 Skrevet 24. Juni Tak for svar har ringet fra 2 forskellige nr. og den går på svare med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 59 Skrevet 10. Juli Jeg fik også besøgt Ammy.... efter 20 minutter fik jeg mistanke til det var Bow og fik det bekræftet da jeg så Ammy bagefter. Jeg tror det er bookeren der valgte taktikken og tjene de flere penge, da pigerne ikke forsøgte at skjule Ammy. Bow var sød og vi gik over tid, men at snyde med pigerne er ikke i orden og tæller kraftigt ned! "Er du blind?" Nej, men et par stykker har skrevet Ammy ikk ligner hende billeder - men det gør hun altså pt bortset fra hårfarven. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg