Kirneh86 5 Skrevet i går klokken 08:50 https://annoncelight.dk/showad/340972 Så har jeg igen været på besøg ved Ammy. Hvis man er til en petit thaipige med smil, grin og fantastisk indlevelse kan Ammy virkelig anbefales Dette besøg er uden tvivl mit absolut bedste ved en GP Hun giver et virkelig lækkert og dybt blow, og sex med hende er ren GFE - Desuden kysser hun godt og er ikke bleg for at bruge tungen. Ville gerne beholde hende for mig selv, men gutter se at komme afsted, det vil I ikke fortryde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet i går klokken 09:27 Er Ammy på Havnegade i kælderen ? der var jeg nemlig på besøg for noget tid siden. Syntes godt nok servicen haltede og pigen overhovedet ikke som på billederne? Hvis ikke det er der vil jeg kontakte Ammy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 5 Skrevet i går klokken 09:37 Nej stedet er ikke Havnegade - men pænt, rent og ok diskret - de er både Ammy og Bow, virkelig søde begge to. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg