Max5000 167 Skrevet 14. Juni (edited) Jeg købte for nogle måneder siden en fuld størrelse sex dukke. Syntes egentlig at tanken var meget fræk, men efter at have modtaget dukken må jeg konstatere at det ikke lige er mig alligevel. Dukken er virkelig flot osv, ikke noget der. Men syntes ikke det er så spændende som jeg havde troet og dukken har derfor bare lagt i skabet, siden jeg fik den. Mit spørgsmål er så nu, kan man sælge sådan en dukke? Personligt ville jeg jo nok ikke købe sådan en brugt. Eller hvordan kommer man af med den, skal man bare bide i det sure æble og køre på genbrugspladsen og håbe at man ikke kender nogen der er tilstede når man slæber den ud af bilen? Haha. Gode råd og erfaringer søges. Redigeret 14. Juni af Max5000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 14. Juni Prøv at læse dagspressen feks ekstrabladet om sexdukker og kendte politikere. Så vil du se at du ikke bare skal være bange for at nogen du kender ser det, men også at ordensmagten ser det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2832 Skrevet 14. Juni Var prisen 1000-1500 , ville jeg smide den i naboens skraldespand, en sen nattetime. Var prisen højere, ville jeg prøve at sælge, blå avis, annoncelight. Ville bruge et taletidsnr, og mødes et neutralt sted, for udlevering af kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 329 Skrevet 14. Juni (edited) Moden slikken M skrev, for 8 minutter siden: Prøv at læse dagspressen feks ekstrabladet om sexdukker og kendte politikere. Så vil du se at du ikke bare skal være bange for at nogen du kender ser det, men også at ordensmagten ser det. Prøv at læse mandens første linie: "Jeg købte for nogle måneder siden en fuld størrelse sex dukke" Vi taler altså ikke om en perverteret landskendt politiker, der tydeligvis har brug for livslang psykologisk tilsyn, men en helt almindelig "voksen" dukke som alle kan købe helt lovligt. Redigeret 14. Juni af F-jernet 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 167 Skrevet 14. Juni Moden slikken M skrev, for 42 minutter siden: Prøv at læse dagspressen feks ekstrabladet om sexdukker og kendte politikere. Så vil du se at du ikke bare skal være bange for at nogen du kender ser det, men også at ordensmagten ser det. Nu er det en helt almindelig voksen dukke, ikke noget ulovligt i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovtnok 0 Skrevet 14. Juni Jeg købte også en dukke for et halvt år siden- må sige at det var kaninhul at dykke ned i og puha alt for tung , 48 kg… Nu er den pakket væk efter et par ugers leg og her efter et halvt års tid tænker jeg at den nok skal smides ud eller sælges. Kostede 8000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 167 Skrevet 14. Juni sweetstone skrev, for 43 minutter siden: Var prisen 1000-1500 , ville jeg smide den i naboens skraldespand, en sen nattetime. Haha, så får han da morgen kaffen i den gale hals, hvis han vågner op og der stikker et par ben op af skraldespanden. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1483 Skrevet 14. Juni @Max5000 Der er grupper på Facebook hvor der er andre som også har disse voksen dukker til salg Prøv der Nok bare et spørgsmål om prisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Creampie 44 Skrevet 14. Juni (edited) Smid den på en salgsplatform, hvor du ikke behøver optræde med navn og dit sædvanlige tlf. Personligt ville jeg smide en annonce på annoncelight, hvor jeg skrev den inspireret af de mange sexsælger-annoncer. Det er jo en slags salgssex. Skriv at hun er en uden grænser, men meget omhyggelig med sin personlige hygiejne. Jeg tror helt sikkert den kan sælges. Der findes bordeltilbud, hvor man kan betale for at bolle en dukke. Det har ikke været en stor succes herhjemme, men det har været her forskellige steder. Jeg har også set det i flere andre europæiske lande. Hvis jeg var til det, ville jeg ikke betænke mig. Bare sæt prisen lavt, men så det stadig er besværet værd for dig selv. Redigeret 14. Juni af Mr Creampie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 861 Skrevet 14. Juni Og for god ordens skyld, husk at tømme den først, før du sætter den til salg 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 16. Juni Jeg er måske interesseret i at købe den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 16. Juni Madame Illona skrev, den 14.6.2025 at 11:22: @Max5000 Der er grupper på Facebook hvor der er andre som også har disse voksen dukker til salg Prøv der Nok bare et spørgsmål om prisen Har du navnet på de grupper? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 392 Skrevet 6. Juli Gem den og brug den til en kammerats polterabend, sølvbryllup eller lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg