Hop til indhold
Zanderveld

Rette i et indlæg?

Recommended Posts

Er sikker på, det er blevet bragt op før, men søgefunktionen giver intet, så derfor dette indlæg, der kort og godt lyder:

Hvordan retter man i en post som man selv har skrevet?

 

Kan se, det kan lade sig gøre, men ved ikke om det er noget man skal gøre sig "fortjent" til (post-count)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er jo både en styrke og en svaghed.

 

Styrken ligger i, at man ikke, som i gamle dage, har en frist på 24 timer, hvor man i princippet kunne nå at skrive et mere eller mindre nyt indlæg efter, at andre har reageret på det. Det har i mine øjne været unfair.

 

Svagheden ligger i, at kommanørder som mig skal være årvågen inden for en time. Jeg skrev f.eks i dag et indlæg om en ny privat/diskret på Østerbro, og så skulle jeg til et møde.

Dette trak ud, og derfor kunne jeg ikke nå at få slettet en irriterende parantes om en romansk kirke – eller rettere rette den til noget for indlægget relevant.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er kun muligt at redigere et indlæg i 1 time, efter det er skrevet.

 

Hej Admin,

 

Måske du skal genoverveje din avatar så Rigsarkivet ikke 'kommer efter dig jvfr. http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/10558514 hvor bl.a. står:

 

Den lukkede krone er kongehusets og statens kendetegn, og derfor må virksomheder, restauranter og andre ikke benytte den. Vi kan ikke have, at der pludselig er andre, der ser ud, som om de er stat eller kongehus,« skriver Ronny Andersen, heraldisk konsulent hos Rigsarkivet. :oops: 

 

Du skal jo helst ikke havne i fedtefaddet eller en offentlig gabestok. :-P

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har nu lige været oppe at vende fornylig et par gange tidligere: Man kan som nævnt kun selv rette i et indlæg den første time, men hvis man eller en anden er kommet til at skrive noget sludder, personlige oplysninger, forkerte oplysninger mm., som man gerne vil have ændret eller slettet - så kan man trykke på "Anmeld" og skrive et pænt brev til Admin og forklare hvad der skal ændres/slettes mv.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...