Hop til indhold
Pr1nt

Mel hot stor anbefaling

Recommended Posts

Besøgte Mel Hot for første gang og må bare sige, at jeg er enig med de andre gode anmeldelser her på EG! 

Mel er hot, smuk, sød, fræk og kan klart anbefales! 

Hun er sød fra start, svarer hurtigt tilbage, rimelige priser og tilbyder spændende extras. Er sød og nærværende fra man træder ind ad døren og til man er ude igen. Smil, snak, små frække berøringer og kys her og der gør bare indlevelsen og oplevelsen i top. Man bliver virkelig sørget for.

Super fræk krop, ansigt og tanlines :xPerfekt mix af GFE oplevelse og PSE krop. Billeder er retvisende, men kan måske snyde lidt for hun er kun en lille nips på de 160.

Skal klart besøge hende igen

link https://annoncelight.dk/showad/427648

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 25 minutter siden:

Besøgte Mel Hot for første gang og må bare sige, at jeg er enig med de andre gode anmeldelser her på EG! 

Mel er hot, smuk, sød, fræk og kan klart anbefales! 

Hun er sød fra start, svarer hurtigt tilbage, rimelige priser og tilbyder spændende extras. Er sød og nærværende fra man træder ind ad døren og til man er ude igen. Smil, snak, små frække berøringer og kys her og der gør bare indlevelsen og oplevelsen i top. Man bliver virkelig sørget for.

Super fræk krop, ansigt og tanlines :xPerfekt mix af GFE oplevelse og PSE krop. Billeder er retvisende, men kan måske snyde lidt for hun er kun en lille nips på de 160.

Skal klart besøge hende igen

link https://annoncelight.dk/showad/427648

Anmeldt hende før, og ja hun er helt fantastisk og kan virkelig anbefales:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet var omkring Randersvej.

Jeg mener dog hun sagde, at lørdag (igår) ville være hendes sidste dag i aarhus for denne gang. Og så næste sted er vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...