Hop til indhold

Mel hot stor anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Mel Hot for første gang og må bare sige, at jeg er enig med de andre gode anmeldelser her på EG! 

Mel er hot, smuk, sød, fræk og kan klart anbefales! 

Hun er sød fra start, svarer hurtigt tilbage, rimelige priser og tilbyder spændende extras. Er sød og nærværende fra man træder ind ad døren og til man er ude igen. Smil, snak, små frække berøringer og kys her og der gør bare indlevelsen og oplevelsen i top. Man bliver virkelig sørget for.

Super fræk krop, ansigt og tanlines :xPerfekt mix af GFE oplevelse og PSE krop. Billeder er retvisende, men kan måske snyde lidt for hun er kun en lille nips på de 160.

Skal klart besøge hende igen

link https://annoncelight.dk/showad/427648

Skrevet
Pr1nt skrev, for 25 minutter siden:

Besøgte Mel Hot for første gang og må bare sige, at jeg er enig med de andre gode anmeldelser her på EG! 

Mel er hot, smuk, sød, fræk og kan klart anbefales! 

Hun er sød fra start, svarer hurtigt tilbage, rimelige priser og tilbyder spændende extras. Er sød og nærværende fra man træder ind ad døren og til man er ude igen. Smil, snak, små frække berøringer og kys her og der gør bare indlevelsen og oplevelsen i top. Man bliver virkelig sørget for.

Super fræk krop, ansigt og tanlines :xPerfekt mix af GFE oplevelse og PSE krop. Billeder er retvisende, men kan måske snyde lidt for hun er kun en lille nips på de 160.

Skal klart besøge hende igen

link https://annoncelight.dk/showad/427648

Anmeldt hende før, og ja hun er helt fantastisk og kan virkelig anbefales:-)

Skrevet
  • Author

Stedet var omkring Randersvej.

Jeg mener dog hun sagde, at lørdag (igår) ville være hendes sidste dag i aarhus for denne gang. Og så næste sted er vejle.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg melder mig hermed i koret af tilfredse: Ja, faktisk mere end det, for hvor er Mel Hot dog bare lækker! Og sød og servicemindet og alt det, der giver en god glædespige. Jeg nåede at besøge hende lige inden hun rejste, og jeg tænker jeg skal forbi igen, når hun kommer til Danmark næste gang - vist til efteråret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.