Hop til indhold
Charliesheen

Bedste blowjob eller 15 min sex for 500 kr

Recommended Posts

Kære venner 

Da jeg skal til KBH i morgen, fredag, søger jeg; 

Hvor får jeg det bedste blowjob uden kondom i KBH med CIM for 500 kr? 

Eller bedste quickie 15 min sex for ca 500 kr? 

Tøsen skal helst ikke være XL. 

Håber i vil bidrage med bud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Notch Johnson skrev, for 16 timer siden:

Kan også anbefale Natasa, der er i byen lige nu - også virkelig god mega.

Syntes at huske jeg har læst lidt blandet om hende, kan du oplyse hvor retvisende billederne er? 

Er også ellers også enig i at der “Bang for bucks” hos både Emily og Milena. Især Emily, der er det 100 kr der gør forskellen på et hurtigt blow eller 30 minutter hvor man også kan få lov at kneppe lidt, hvis nu lysten skulle komme til det. Jeg plejer dog oftest bare at ende med at få et dejligt langt blæs. 

Redigeret af Den der forsvandt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den der forsvandt skrev, for 10 timer siden:

Syntes at huske jeg har læst lidt blandet om hende, kan du oplyse hvor retvisende billederne er? 

Det er nok snart et par år siden at jeg har besøgt hende, og hun lignede sine billeder fint dengang.

Der er en del nyere billeder på hendes annonce, tænker at hun stadig ligner ret godt.

Stram og fast krop, og et rigtig godt blæs - hvilket selvfølgelig er smag og behag - er det jeg husker.

Hun er her altid i ret korte perioder, og det er nok den største grund til at jeg ikke har fået det til at passe med et besøg i lang tid, men jeg håber da at det lykkes en dag igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...