Hop til indhold

Sødeste G

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Hun er kvinde bare hjulpet meget af diverse midler hun sagde ikke hvilke

meget hårdt pumpet silikone der sidder uden på musklerne. meget sød ikke nogen stor klit

fortrød dog hun ikke havde gummi da man ikke kunne vaske sig efterfølgende da ungerne sov ovenpå ved badeværelset

Var heldigvis den første den aften, og nem få aftale med telefonen er et krav. De efterfølgende dage var lidt kaotisk da ny aftale blev udskudt og dobbelt bokket så hurtigt på dagen aftale er størst chance for noget 

Skrevet
Mr_Green skrev, for 11 timer siden:

Slette igen meget hurtigt efter nyt link

Du er blokeret..

Skrevet

Sorry min fejl haha, men det bekræfter vel kun Oprigtighed af det jeg har skrevet siden hun kan regne ud hvem jeg var på sd ud fra beskrivelsen af hende 

• 3 weeks later...
Skrevet
Mr_Green skrev, den 13.6.2025 at 07:03:

Hej 

Hun er kvinde bare hjulpet meget af diverse midler hun sagde ikke hvilke

meget hårdt pumpet silikone der sidder uden på musklerne. meget sød ikke nogen stor klit

fortrød dog hun ikke havde gummi da man ikke kunne vaske sig efterfølgende da ungerne sov ovenpå ved badeværelset

Var heldigvis den første den aften, og nem få aftale med telefonen er et krav. De efterfølgende dage var lidt kaotisk da ny aftale blev udskudt og dobbelt bokket så hurtigt på dagen aftale er størst chance for noget 

Ingen gummi ved samleje?

Skrevet
Mr_Green skrev, for 2 timer siden:

Ja det hun ligeglad med så du giver den bare gas 

Ok, så skal der nok helst regnfrakke på:o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.