Prono 6 Skrevet 12. Juni https://annoncelight.dk/showad/425612 Nogle som har besøgt hende som kan sige noget om stedet? Er hun alene, eller er der flere og en thai Mutter? Annoncen er på dansk. Taler hun dansk eller er der en der passer telefonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 12. Juni Hvis du søger på “425612” vil du finde lidt omtale af hende. Carmen taler ikke dansk, men lidt engelsk. Stedet er landligt i et baghus til en ejendom. Måske er der flere i huset, det ved jeg ikke. Carmen er køn, dejlig, serviceminded og jeg havde en god oplevelse med hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 325 Skrevet 13. Juni Hvor høj er hun ? jeg er meget fristet men er altid lidt forsigtig med thaipiger som tilbyder anal - bange for ladyboys (ikke at jeg antyder at hun er det ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 136 Skrevet 13. Juni Nu er jeg rimelig høj, så at vurderer hendes højde synes jeg er lidt svært, men mit bud vil være mellem 155-160 cm, jeg er 99.99% sikker på at hun ikke er en ladyboy. Jeg har besøgt hende flere gange, både da hun var i grønnemosen, og nu i Ejby, personligt synes jeg lokalerne i grønnemosen var bedre, men kun fordi badet i Ejby er lidt tvivlsomt. Hun er ikke thai petit, men absolut heller ikke tyk, men har lidt kød på kroppen, også alle de rigtige steder. Sød, rar, service minded og på ingen måde berøringsangst, hun får min klare anbefaling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg