Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/425612

Nogle som har besøgt hende som kan sige noget om stedet?  Er hun alene, eller er der flere og en thai Mutter?

Annoncen er på dansk. Taler hun dansk eller er der en der passer telefonen?

Skrevet

Hvis du søger på “425612” vil du finde lidt omtale af hende.

Carmen taler ikke dansk, men lidt engelsk. Stedet er landligt i et baghus til en ejendom. Måske er der flere i huset, det ved jeg ikke.

Carmen er køn, dejlig, serviceminded og jeg havde en god oplevelse med hende.

Skrevet

Hvor høj er hun ? jeg er meget fristet men er altid lidt forsigtig med thaipiger som tilbyder anal - bange for ladyboys (ikke at jeg antyder at hun er det )

Skrevet

Nu er jeg rimelig høj, så at vurderer hendes højde synes jeg er lidt svært, men mit bud vil være mellem 155-160 cm, jeg er 99.99% sikker på at hun ikke er en ladyboy. Jeg har besøgt hende flere gange, både da hun var i grønnemosen, og nu i Ejby, personligt synes jeg lokalerne i grønnemosen var bedre, men kun fordi badet i Ejby er lidt tvivlsomt. Hun er ikke thai petit, men absolut heller ikke tyk, men har lidt kød på kroppen, også alle de rigtige steder. Sød, rar, service minded og på ingen måde berøringsangst, hun får min klare anbefaling. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.